Translate

2016. augusztus 14., vasárnap

Sunscreen lotion Baby & Family 50 SPF mini változat

Mai napra a Szépség negyven felett blogjától nyert krémről szeretnék beszámolni nektek.

Nagyon örültem neki mert bio naptejem még nem volt soha, számomra krém állaga kicsit fura volt, de meglepődtem milyen gyorsan beszívódik shea vajtól függetlenül, mert eddig én azt tapasztaltam, hogy a shevaj picit nehezebben szívódik fel és több ideig puhává,zsírosabbá teszik a bőrt, de erre a krémre ez nem igaz. 

Nagyon tetszik még benne, hogy a legérzékenyebb bőrűeknek is ajánlható, és babák számra is ideális lehet.

Pozitív még a  krémben, hogy 30 fényvédőt tartalmaz, aminek örültem, többnyire nappalra használtam a krémet a nappali krémem alá, és védte az arcomat az uv sugarak ellen, ami nagyon jó.
  Krém nem tartalmaz mesterséges adalék anyagot, gén módosított összetevőket és kőolajszármazékokat. 

Vízálló és hipoallergén.

Ha az egész családnak keresel naptejet tökéletes választás, és még a környezetedre is jótékony hatással van. 

Összetevői: kakóvaj, sheavaj, kókuszolaj, méhviasz,
tocopherol (Vitamin E) ,Napraforgó olaj (Sunflower Seed Oil)*; 20% nem-nano cink-oxid.

Én 2 db kis kiszerelést kaptam de örülök, hogy megismerhettem ezt a termékcsaládot és bőszen fogom használni, valószínű jövő nyáron, ezt a terméket szerzem be mint naptej.

Ha ti is szeretnétek megvásárolni, akkor itt megtudjátok a nagy kiszerelést(50ml)

Nézzétek meg a rövidke videómat:




szép vasárnapot!!
SZÖSZI   :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése