Translate

2013. november 26., kedd

Essence happy holidays 03 light up the tree!

Ma egy tesztet hoztam nektek.
Nagyon szép lakkról beszélünk, egyik vége zöld színű körömlakk, a másik ezüst topper csillámok.
Meglepően könnyű vele dolgozni mert hosszú és vékony ecsetei vannak.
Tartóssága: 2 nap alap és fedőlakklak, úgy hogy főztem hajat mostam és stb.
Ami pozitívum benne 1 rétegben már fed nem kell kettő és nem látszódnak a köröm végek! 
Szuper nem?
Lakk állaga: kellemes könnyű vele dolgozni.
Száradása: meglepő, de gyorsan szárad szerintem 1 perc sincs a száradási ideje :O
Ára: 949 forint
A lakk beszerezhetősége: Dm üzletek
Űrtartalom 2X4ml 













Na mit gondoltok beszerzitek?

Én az aranyra pályázok még!







12 megjegyzés:

  1. Köszi hogy megmutattad, valószínűleg megveszem a karácsonyi kihívásokhoz jól fog passzolni!

    VálaszTörlés
  2. Love the new layout and cool mani <3
    xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki ez a zöld szín*-*

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you girls are cute and I'm glad you commented that you like me too! The Christmas and I used to call up :)

      Köszönöm lányok aranyosak vagytok hozzá szóltatok és örülök hogy tetszik nekem is! A karácsonyi felhíváshoz fel tudom majd használni :)

      Törlés