Translate

2015. március 28., szombat

#11 Ever Glaze Beach beige és Tomato-tomatoe



Ma két körömlakk tesztet hozok nektek, az új Ever Glaze lakkok közül.
Beach Beige árnyalatról van szó.


Nagyon kíváncsi voltam ezekre  a lakkokra, az első benyomásom róluk:
már szinte 1 rétegben fed, de csíkozás miatt 2 réteget használtam. 



China Glaze Nail Lacquer legújabb dobása az EverGlaze hosszan tartó körömlakk! A lakkok SPECIÁLIS FEDŐLAKKAL MŰKÖDNEK, amely UV fény nélkül gél erősségűre köt meg, és 7 napig lepattogzás nélkül fent marad a körmökön! Nem kell sem reszelni, sem áztatni, sima körömlakklemosóval le lehet mosni. 
Több információért látogassatok el a hivatalos honlapra:http://everglazelacquer.com/
Az Active TopCoat és a sokféle szín megtalálható a standjainkon (Árkád, Westend), valamint a webshopban, itt > http://nailland.hu/…/china-gl…/field_kollekcio/everglaze-529




Bézses árnyalatú lakk, ami mindenhez illik, és szerintem legtöbb nő ezt a színt kedveli. 1 rétegben szépen fed, de vigyázni kell vele mert csíkozódhat. Biztonság kedvéért, 2 réteget használtam. Ecsete hosszúkás ecset, amivel könnyű a lakk felvitele. Gyorsan szárad, és a lakk megszáradása után,  szép fényesre szárad.
Az utolsó kép, vakuval készült.





Másik árnyalat szintén egy szép fényes  lakk, piros színű árnyalat, nekem a vér jut eszembe róla. :)
Tomato-tomatoe a nevében benne van a paradicsom , akár annak a színére is hasonlíthat, kinek mi jut eszébe a piros színről. Ő már tényleg 1 rétegben fed, a képeken is 1 réteg látható.
Gyorsan szárad, nem csíkoz.  Róla csak kint készült képet hoztam, így látszódik ez az igazi vér piros szín.









Szeretitek a piros lakkokat? 



Valamelyik lakkot megveszitek?


Szép napot!Judy

17 megjegyzés:

  1. Love the red mani, an absolutely gorgeous color! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    VálaszTörlés
  2. A piros nagyon tetszik, kíváncsi lennék valóban bírja-e min. 7 napig. Nem valószínű, hogy veszek ezekből a lakkokból, mert 7 napig már nem viselek egy manikűrt sem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi hogy írtál! :) Majd beszámolok a beach beige meddig bírja, bár 3 napnál tovább én sem hordok egy manikűrt.

      Törlés
  3. Thank you so much for dropping by my place and leaving such a nice comment. Following back on GFC #64 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    VálaszTörlés
  4. I love both the beige and the red nail polish!
    great review!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks nice, I think most women, this two color like most.

      Törlés
  5. Hű de jól néznek ki! És milyen spéci fedő lakk kell hozzá? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi most láttam meg hogy írtál! :) Mindegy milyen fedő lakk :) Én Sally Hansent használtam.

      Törlés
  6. This nailpolish looks so elegant!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés