Translate

2014. október 5., vasárnap

Avon Opal top coat opalescen #5 teszt




Ma egy Opalesce avonos fedőlakkot hoztam nektek. Nagyon szép, tényleg opálos darabok vannak benne. Én bordó, világos lila, barna, pink és bronzos árnyalaton próbáltam ki, nekem a bordón és a barna színen tetszik a legjobban. Fekete alapon találtam róla itt képet, azzal is jól mutat.



Beszerezhetősége: Avon katalógus
(szerintem már nem lehet kapni, 2013 kiadás.)

csomagolása: szokásos avon csomagolás, Szép széles üveg, 12 ml űrtartalom,Elején az átlátszó, fekete feliratos címkével, fekete kupakkal.

Űrtartalom: 12ml



Ecsete: Vékonyabb lapos ecset, könnyű a lakk felvitele.



Fedése: kicsit halászósabb fedőlakk, de második ecset felvitelre szépen felviszi az opál darabokat. 2 réteggel tökéletes a fedése. Apró opál darabkák láthatók benne, lásd kép.

Tartósság: 3 napig tartós marad, utána már lemostam.


Ár kategória: 800ft

Összességében: Csodás opálos fedőlakkról van szó, annak ajánlom aki imádja  fedőlakkokat, és szereti a csillogó darabkákat.



Csodás napot nektek!
üdv.Judy


6 megjegyzés:

  1. A képeket elnézve ma már nem teljesen értem, hogy anno miért nem tetszett nekem ez a fedőlakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak DjKatynél fedeztem fel, augusztusban, azelőtt engem sem hatott meg.

      Törlés
  2. Ezek a zöldes csillámlásúak lilákon, mentán, és a kékeken érvényesülnek nagyon jól.. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen kéken nem próbáltam, de kifogom köszi a tippet :)

      Törlés
  3. Szuper ez a fedő, nekem az Essence Cool breeze van meg, ami hasonló, csak ott kerekded, meg ötszögű csillámok vannak a lakkban. Sötétlilán csodásan mutat ^^

    VálaszTörlés
  4. Azta, mennyire jól mutat ezekkel a színekkel! Igazából engem Te győztél meg, most :-D

    VálaszTörlés