Translate

2014. október 27., hétfő

Moyou hullámok

Ma első találkozásom "gyümölcsét " hozom el nektek. Nagyon jól döntöttem, hogy megvettem a Moyou lemezt és nem bánom az árát sem. Erről van szó, Moyou sailor-06 Nailland.hu-tól (úgy látom elfogyott) megtudjátok vásárolni.
A manikűrömet kiegészítettem egy Flormar BLACK DOT BD03 nevű lakkal, Azrail blogerinájától kaptam tavaly, és a Lovely Rio homoklakkja közül nr.2 használtam. Látható még a manikűrben, apró strassz kövek, és a lényeg! Moyra Avril nevű lakkal nyomdáztam, szuper érzés volt, és elsőre sikerült.
Azelőtt 1000 x próbálkoztam egyszer sem, azt hittem bennem van a hiba, de nem... a lemez volt a hibás, Essence lemezt használtam.
Na most már nem beszélek, beszéljenek a képek. :D
Köszönöm hogy benézettek és várom a véleményeteket!
üdv. Judy








11 megjegyzés: