Translate

2014. október 7., kedd

Myora teszt Avril no.939 #6



Egy szép őszi színről hozok nektek tesztet.
Imádom ezt a színt, nagyon sötét lila szín amibe, apró arany csillámok vannak, ha  fény ráesik, szépen látszanak az arany csillámok. Nekem valahogy, valamiért a dió passzolt hozzá, ne kérdezzétek miért. :D


Beszerezhetősége: fodrász kellékes, Nailland / Moyrashop
árkategória: én 395ft-ért vásároltam fodrász kellékesben, moyrashop 450ft, nailland 580ft változnak az árkategóriák azért :)
Árnyalat neve: Avril 939

Fedése: 2 rétegben tökéletesen fed, nekem nem csíkoz, könnyen terül,viszonylag gyorsan szárad, mire egy réteggel végig érte egy kezemen, szinte majdnem már megszáradt. Gyönyörű fényes felülre szárad.


Csomagolása: Szokásos moyra lakk, és üveg, hátul a címke szám és a az árnyalat megnevezése.
Űrtartalom: 12ml

Ecsete: szokásos hosszú vékony ecset.
Tartóssága: nekem 3 napig bírta fedőlakkal.körömvégi kopás látszódott, pattogzást nem vettem észre.


Összefoglalva: csodás őszi színről van szó, ami könnyen terül,gyorsan szárad, és fantasztikus szép fedést biztosít, aki imádja  mély sötét színeket, azoknak bátran ajánlom.


Judy

3 megjegyzés: