Translate

2014. október 19., vasárnap

swiss o-par kókusz tejes sampon

kép forrás: pinkmelon.de
Egy svájci cég O-Par márkától a kókusztejes sampont mutatom be nektek. 
A gyártó szerint  töredezett, száraz,és  még  normál haj alkalmas a sampon használata. Elvileg megvédi a hajat, hidratálja, könnyen fésűvé és simává teszi. 250 ml űrtartalom
A fogyasztói ára: körülbelül 700 ft körül mozog
Nagy fehér a csomagolása, lefelé szűkülő átlátszó műanyag flakon. Biztosítva számukra a pattintós fedél ki és bezárását,  ami a pontos adagolást nyújt számunkra.
Ha bevizezzük a hajunkat utána, egy  könnyen habzó habot kapunk, ami újabb öblítést igényel. Öblítésnél  a  haj szerkezete  lágy, sima és fényes lesz.  Hajmosás után azt írja könnyebb tőle a kifésülés is, sajnos én pont az ellenkezőjét tapasztaltam, hogy gubancossá tette. Használtam hozzá fésülést könnyítő spray-t. Így jobb lett a hajam szerkezete.
Arra a következtetésre jutottam:
Egy jó termék,de nem minden tulajdonságánál tapasztalhatjuk meg ezeket, sajnos. Az ára kiváló érték arányú , olcsóbb kategória közé sorolnám. A kókusztej illata pedig lenyűgöz ,ahogy habzik a hajon. Szárításnál az illata érződik, nekem ez is pozitívum.
Hogy ajánlom-e? Igen, de ha nagyon száraz és durván sérült hajad van, akkor semmiképp.

Ti ismeritek ezt a sampont? Próbáltátok már?

üdv. Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése