Translate

2014. október 22., szerda

VKP! : Kedvenc évszak


Kedvenc évszakom, a mostani időjárás az ősz, amiket szeretek benne, azokat képes összefoglalóval és röviden összeszedve mutatnám be. Remélem tetszik.

Amit szeretek az őszben, az a teázások korszaka. 
A kedvenc teáim a Pickwick teák, de sok féle tea van, amit szívesen megiszom. például; szilva és vanília, meggyes&joghurt, narancs&fahéj.

autumn tag (4)
Szeretem még a sütő tököt, de leginkább az illata miatt kedvelem.
Ha ősz, akkor ugye eszünkbe jut a Halloween-bulik, ha tartanék, (remélem egyszer összejön)
akkor amit viselnék a partin az egy boszorkány jelmez lenne. pl a lenti kép.

Az őszben kedvelem, lehulló levelek és a levelek színeit,  pont kellemes az idő, az a nagyon hideg sincs és az a nagyon meleg sem.
Sminkelésnél szívesen használom ősszel a bronzosabb és barnás, natúr árnyalatokat, és barnító bronzosító gyöngyöcskéket is.
autumn tag (5)
Feltöltődni ebben az időszakban, egy jó meleg tea mellett szoktam, illatos mécsessel vagy gyertyával, esetleg egy forró kád fürdővel.
Instagram képeim között láthattátok, a a Yankee cande viaszt és a Glade gyertyát.

Kiegészítőim ilyenkor a meleg pulcsik, a kör sál és a boka csizma, vagy hosszú szárú cipők.
Ez a két cipő, amit mostanság szívesen viselek.



Kedvenc két sálamat is megmutatnám, amit a hideg napokon szívesen viselek, mert meleg, főleg a lila színű :) Rózsaszín egy kör sál.

Ez lett volna az én kedvenc évszakom bemutatása és hogy én miket kedvelek benne.
Sok ölelés és puszi nektek!
üdv.Judy




6 megjegyzés:

  1. So adorable boots
    Kisses
    Maggie D.
    <a href="http://www.indiansavage.com”> Maggie Dallospedale Fashion diary - Fashion Blog </a>

    VálaszTörlés
  2. A csizmák és a sálak nekem is kedvenceim :)
    Amúgy a Halloween bulin már én is törtem a fejem, vagy csak lazán beöltözni és menni csokit kéregetni de sztem a szomszédok hülyének.néznének :DD
    Amúgy a 12es voltam :)) Szio

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, hogy írtál, nem néznének hülyének, talán csak azért mert itt nem szokás vagy hagyomány pedig nem lenne rossz ötlet :)

      Törlés