Translate

2014. november 8., szombat

LFP 10. forduló: Kedvencek

Sajnálattal hallottam, hogy a 10. forduló, most jelenleg az utolsó lesz Isabellánál, mert jelenleg nincs rá ideje, de az kicsit megnyugtatott, hogy majd a későbbiekben valószínű fog folytatódni.

Sok fordulóban vettem részt, ÉkszerekZeneVirágokOrszágokpöttyök
De a Disney-t kihagytam így gondoltam ezt pótolom. 
Régebben még Thimmyke szervezett egy disney hercegnő kiihívást mind a II. részt végig csináltam. Nagyon megszerettem egy manikűrt ami akkor jól is sikerült, és ugyanúgy készítettem el. Semmi extra, matrica és csillámos lakkot használtam és kék átmenetet készítettem, szivacs technikával. Manikűrt régebben itt láthatjátok: 





Remélem tetszik nektek!

Köszönjük  Isabella az eddigi szervezéseket! <3 :D









Nagy ölelés és minden jót kedves Olvasóim!











7 megjegyzés:

  1. Köszönöm kedves tőled, ugyanolyan minta Disney manikűrömbe, de nagyon szerettem így ujra alkottam :) És ma a nap is sütött, így a fotózás is jó lett:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik. Köszi a kedves szavakat! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. love this mani!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Thanks Girls!

    VálaszTörlés