Translate

2014. november 1., szombat

Októberi kedvencek





Októberi kedvenceket hozom ma nektek!



A kedvenc táskám. Barátnőmtől kaptam. Sok minden elfér benne és praktikus zsebei vannak.


kedvenc körömlakkok:
Karacsonyi nyomda Moyou hullámok, és a szellemes manikűrben a csillogó topper lakkot láthattátok Halloween Szellem
A 2 db CG lakokkal láttatok már bejegyzést, a többivel még nem. Miss Sporty és Lovely Snow Drust fehér homok lakkja.




Rimmel Stay Matte BB cream 9-in-1 kedvenc BB krémem, hidratál és szépen fed, és nincs maszk hatása, nekem nem is nagyon kell alá hidratáló krémet használni, csak egy héten egyszer, mert alapból nem száraz a bőröm, hanem normál típusú.


Nivea pure &natural arctisztító tej nagyon jó illata van, szépen tisztít, jól hidratál, majd lesz teszt is róla, Glamour napok alkalmával vettem.


Maybelline szájfény watershine gloss 113 rose sparkle: nagyon szépen csillog, nem feltűnő és nem ragad, fél óráig bírja, alá nekem kell hidratálni az ajkaimat. Glamour napok alkalmával vásároltam.


itt írtam tesztet a viaszról. Nagyon szuper édes és egyben fűszeres illat :) Jelenleg kedvenc. 


Planet SPA sheavajas arc maszk: nagyon jó hidratáló arcmaszk, tisztítás és radírozás után használom, heti 1x. Szuperül hidratál és az illata mennyei!! Lillától nyertem, nyár végén!



Olivia Natural Körömvirág balzsam, egy csomagba volt, amit nyertem instagram-mon. Szuper hidratáló, száraz bőrre és viszketésre nekem bevált, a könyökömre is nagyon jól hat, mert azok szárazak szoktak lenni.


Az ékszereket bemutattam ebben a bejegyzésben:
Ékszer-haul és a facebookon az oldalt is meg tudjátok nézni. Lilla Ekszer

Szeretem ezt a rózsaszín meleg kesztyűt. Érintős telefonhoz csinálták :)


Ezekkel a lakkokkal pedig nem tudok betelni!!! Szerelem! :)
nektek most mi a kedvenc lakkotok?

Ennyi lett volna az októberi kedvenceim!
Nektek?üdv és ölelés Judy!!

You favorite nail polish?
October favorite beauty products?

8 megjegyzés:

  1. Az a csillámos CG nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is szeretem, örülök hogy tetszik!

      Törlés
  2. I always wanted to try that BB cream but unluckily I've never found it!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    VálaszTörlés
  3. You have great new things!

    Thank you for your pleasant comment on my blog. You have a beautiful blog and now I wonder if you want to follow each other?

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    VálaszTörlés
  4. A körömvirágos krém nagyon szimpatikus, a hideg időben nekem is eléggé kiszárad a bőröm. :/

    VálaszTörlés