Translate

2014. december 19., péntek

Isabellától nyertem




Ma szeretném bemutatni nektek, amit Isabellától nyertem. Nagyon örültem, és megdolgoztam érte, mert úgy gondolom eleget kommentelek nála, és a kezdetektől olvasom őt hűségesen. Most kicsit ez úgy hangzik mintha  a nyeremény játék miatt olvasnám, de egyáltalán nem erről van szó, mert tényleg nagyon szeretem a blogját és amikor csak időm van vissza is olvasom és régebbihez is kommentelek.
Mindegy is  a lényeg, KÖSZÖNÖM!!!! Isabellának a sok szép mindent és hogy vezet egy csodás blogot amit élvezet olvasni és követni!!
Köszönöm a megható levelet, jó volt olvasni és el is rakom emlékbe :)

A nyereményeim a következők: saját maga készített karkötő, ami vidám színekből tevődik össze és szívesen viselem
lakkok: - Rapsodi 33
             - Miss sporty crush you on 063
             - Miss sporty 061
             - Enjoy márkájú nude színű lakk, száma nincs
             -saját készítésű sötét kék holo körömlakk
              - bonbon csokik, amit rögtön elfogyasztottam.

Ezen a képen:  ITTT!!!!!  instagram-on megosztottam amikor megérkezett a csomag.

 A csodás levél:





Csodás holo lakk, nagyon szép ...... ugye?!





A karkötő:


Rapsodi szürke lakk:



Ti nyertetek mostanság?

Nagy ölelés és puszi Judy



2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek az apróságok és köszönöm a kedves szavakat. Nagyon jól esett olvasni! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, nekem nem apróság, én nagyon örültem és feldobta napomat :) puszi

      Törlés