Translate

2014. december 1., hétfő

Novemberi kedvencek

Novemberi kedvenceket mutatnám be nektek.




Color Trend szemceruzát imádtam annyira feldobta a reggeleimet, vidám kis szín. :) 

Arcmaszk, mert kell egy kis kényeztetés, a téli hétvégékre:


Oriflame, Miss O parfüm  fiatalos, könnyed virágos illattal, nagyon finom illat.  Még télen is szeretem.


Télen is kell egy kis kényeztetés a lábaknak és ez a she vajas láb krém csoda bomba a lábaknak, és még az illata is finom.  


Hajápolásnál a kedvenceim ez a Bionnex gyógynövényes sampon ami megállítja a hajhullást és segíti az új hajszálak kialakulását. bővebben itt: sampon
Bánfi hajszesz szintén gyógynövényes, hajhullás ellen használom és úgy tűnik eddig kifejtette a hatását. :)



Elenitől nyertem még nyáron, most jutottam el ehhez a tusfürdőhöz, és jelentem imádom, ez a kedvenc, mintha málna szörpben fürödnék. :)



Nektek mik voltak a kedvenceitek?







2 megjegyzés:

  1. Ó, de aranyos az a parfümös üveg! :) Az Avon arcmaszkjait én is szeretem, ezt a kaviárosat még nem próbáltam.
    Az én kedvenceim este felé lesznek a blogon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Aranyos vagy,Köszi hogy írtál,ügye hogy milyen jók az Avon termékek?! 😁

      Törlés