Translate

2014. december 3., szerda

Novemberi szerzemények

 Bemutatnám hogy miket vásároltam novemberben.

Szép fekete kabátot, aliexpress-ről.
őt itt találjátok meg: fekete kabát


Lilla ékszertől a leggingset. Van facebook oldala is: 



Voltam vásárolni vettem sok mindent édességet, milka csoki és kaptam hozzá ajándékba lila bögrét.


Joy újságot is vásároltam. 



Andris és Judit már rá is írtam :)






Avon szerzeményeket már bemutattam. 



Ebay és aliexpress

Kis notesz, öntapadós a háta.
http://www.ebay.com/itm/171560114432





Mickey egeres óra, nagyon cuki :)




Opi lakk alakú pendrive:






Körömlakkok amiket vettem, van közte nyeremény és ajándékok.


A kék csillámos Lakkot Lorától vettem, a moyra üvegben pedig saját keverés látható, hamarosan a blogon is lesz :)




Ti szoktatok az internetről vásárolni?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése