Translate

2014. december 11., csütörtök

Ünnepek-Kedvenc téli ruhadarab



Elérkeztünk a következő állomáshoz is, csak úgy repül az idő.
Kicsit eltűntem mostanság, de élek, csak nagyon fáradt vagyok és nem tudtam előre bejegyzéseket időzíteni, mint régebben.
Ma  kedvenc téli ruha darabunkról kellett manikűrt készíteni, én díszítő csíkhoz nyúltam és a karácsony színeihez, ezt a  mintát egyik külföldi bloggernél láttam és 2 ujjamra alkalmaztam. Csak én nem fehéret használtam hanem ezüstöt és  díszítő csíkokat mikor eltávolítottam, a helyére arany homoklakkot használtam.
Remélem, tetszik nektek. Ilyenkor télen imádom a meleg kötött sálakat és a kötött bohókás pulcsikat, amit a képen is láthattok, hóemberes kötött felső, barna színnel.









Nézzétek meg a többiek alkotásait is!!
nagy ölelés és puszi Judy :)


4 megjegyzés: