Translate

2015. január 17., szombat

#Bloggerek hàzi feladata

Ma hozok egy kötelező hàzi feladatot amit màskor is meg kellett volna,csak őszintén mondva lusta dög voltam megírni. Feladat 5 kedvenc blogodról írni!

Első blog, meglepő de most nem körömlakk blog lesz, 
Magyar bloggerek és Blogkedvelők közössege oldalon tálaltam rà, és szimpi blog lett számomra Derulatò blog

Tetszik a külön rovatai, Kotykology, Derűlatò praktikàk, Szerdai szivárvány,aki szereti a tartalmas,színes blogot nézzen be hozzà!

Nagyon szeretem,az ő kis mesés romantikus világat, személyes bejegyzéseit, Viktorral valò viccelődéseit és lakkos bejegyzéseit: Megaera

Köröm lakkokròl valò szeretetét, szerelmét és kitartàsàt csodálom illetve, kihívasokra valò fel készültségét imàdom benne, ő nem màs mint Szilvi a k-orom.blog íròja.

Körmös bloggerina, aki személyesen is megismerhettem, imádom a körmös kihívásokat amiket megálmodott és szeretem a lényegre törő körömlakk tesztjei, nem más mint Manna.

Nehez valasztàs az utolsò mert,meg sok kedvenc blogom van, de màr csak 1 írhatok.
Bele lendült a lakk tesztjeibe és megálmodott egy köröm nyomdás kihívàst is, termèszetesen megismerhettem személyesen is, aminek nagyon örülök, nem màs mint Lora.


Nagy ölelés puszi Judy


1 megjegyzés:

  1. Jaaaj, de aranyos vagy, köszönöm ^^ Nem is gondoltam volna, hogy viszont látom itt magam, de irtó jól esett :) Én is nagyon szeretem a blogodat ^^

    VálaszTörlés