Translate

2015. február 21., szombat

Csajos Filmek~~Bajos csajok


Mai témánk a Bajos csajok filmről kell manikűrt készíteni, annyira nem állt közel hozzám a film,de egyszer megnézhető volt.
Ami tetszett és megragadott az a rózsaszín volt.




képek forrása: 
A könyv, a hajpánt, nyaklánc inspirált a filmből. Csajos leopárd mintát is csináltam hozzá és angol felirattal látható a nagyujjamon a cím.











Remélem tetszik a manikűr! :)
Szép napot!



Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!!



6 megjegyzés:

  1. A manikűröd nagyon tetszik.
    Nekem az egyik kedvenc filmem, volt hogy naponta néztem. Ebben a filmben szerettem meg Rachel M.-et és Amanda S.-et :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Azrail! Kedves vagy,nekem megnézhető film, :) puszi

      Törlés
  2. Nagyon sokat dolgozhattál vele, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,annyit nem sokat, de szeretek szöszmötölni sz ecsetekkel :)

      Törlés