Translate

2015. február 6., péntek

Elfogytak



Bionnex sampon anti-grey hair herbal shampoo: nagyon szeretem, szuper jó sampon, hajhullás ellen is jó, gyógynövényes illata igaz nem a legjobb, de puhává teszi a hajamat.


Yves Rocher tusfürdő organic raspberry 400 ml: Elenitől nyertem még ezt a tusfürdőt, málna szörp jutott róla mindig eszembe mikor tusoltam, és nem szárította bőrömet azt szerettem benne, van testápolója is azt még nem próbáltam ki. Ha lehetne újra venném és ajánlom másnak is.



Ebeline körömlakk lemosó
Isana Nagellack entferner körömlakk lemosó 250 ml
Coop körömlakk lemosó 100 ml Jó sok körömlakk lemosó fogyott 3 üveggel :)) Kinek van még így??
Avon nail experts zöldtea körömtápláló ceruza, igazából nem táplál és nem vettem észre semmit, hogy jobb lenne a körömágyam vagy a körmöm tőle, és a végére, ráadásul ez a ceruza ki volt száradva! Nem ajánlom senkinek!
Essence nude glam körömlakk  05 toffee to go árnyalat: szuper árnyalat, gyorsan száradt ez is elfogyott, már a vége felé, a lakk nyúlósabb állagú lett.


Eveline micellaris arctisztító 3 in 1 200 ml: klassz micelláris víz, sminket is lemosta, de nem csodaszer. Nekem kicsit szárította az arcbőrömet,más problémát nem tapasztaltam, talán annyi, hogy felvitel után csípte vagy furcsa érzés volt,olyan hideg érzet szerű az arcomon. 

Igaz ezt a szemhéjtust a karácsonyi adventi naptárba volt, de nagyon rossz ahogy elkezdtem használni, mert darabokba pereg a szemhéjról ahogy megszárad, és ráadásul irritálta is a szemhéjam,viszketett tőle, így kidobom. Nem ajánlom senkinek! Ez a Boulevard de beauté-től szemhéjtus, fekete színű.


Artdeco szemhéj alapozó nagyon jó volt, még pixibox csomagban volt. Gondolkodom hogy újra vegyem, mert nagyon jó!


Essence multi colour blush 10 how cute is that? árnyalatú arcpirosító, nagyon régi de sokat nyúltam hozzá, és használtam,nem hivalkodó szín, annyira látszik amennyire éppen kell. 3 színből állt piros,barna és ròzsaszín. Kár hogy már nincs hasonló szín. Tudtok valami jó arcpirosítót? Tipp?

Ti miket fogyasztottatok el januárban?
Nagy ölelés és puszi Judy!!




10 megjegyzés:

  1. Szia! A blogom kapott egy vándordíjat, amit szeretnék Neked is továbbadni! :) Ha esetleg már korábban megkaptad a díjat, nyugodtan eldöntheted, hogy "kitöltöd"-e még egyszer :)
    http://blogofpetra.blogspot.hu/2015/02/dijat-kaptam-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  2. they all seem like great products, thanks for sharing<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Mennyi minden elfogyott! :) Ha jó pirosítót keresel akkor tudom ajánlani a sleek rose gold árnyalatát. Vagy most fog kijönni az essence Cinderella kollekció, ott is van egy szép színű bár az inkább púder rózsaszín.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. I also love Eveline brand, but not a big deal, do not buy back the micellar water.

      Törlés