Translate

2015. február 28., szombat

Összefoglaló

Mivel már lemaradtam a szülinapos VKP-ról, mert őszintén mondva teljesen elfelejtettem, nem tudom mi volt velem. Így összefoglaló posztot hoztam a régebbi posztokról.

De nem mentem ki magam a felelősség alól, mert a posztot nem írtam meg, sajnos.


Másik blogomon kezdtem el, májusban az írást, első posztom a recept volt, azok közül is a gyros tál elkészítését osztottam meg veletek.


kép forrása: gyros


2. posztom az Előítéletekről szólt:
Egy idézetet szúrnék be ide, ami a posztban is olvasható: 

Sokszor művel balgaságot az ész,
Ha külsőből belsőt ítélni kész. (http://www.citatum.hu/idezet/11091)

Itt leírtam a kedvenc nyaralásomat a szerelmemmel, és a legrosszabbat is. :)


Írtam a rossz tulajdonságaimról is.



kép forrása: forrás


Imádom az Álmok útján és a A házinyuszi című filmeket.


kép forrása: házinyuszi




6. Csillagjegyről is írtam posztot: az enyém skorpió.
Tiétek? Hisztek benne?
kép forrás: hotdog.hu/

7. A kedvenc posztom lett, üzenet a kedvenc bloggerednek, Üzenet a kedvenc bloggerednek

Manna körmöknek írtam, és tetszett neki, aminek örültem, pedig sok kedvenc bloggerem van :)


Imádom a  cicákat, kutyákat :)

9.Amik nélkül soha nem hagyom el a lakást, az a kulcs, telefonjaim, pénztárca, bérlet, többi a posztban olvasható.


10. Itt már  a mostani blogomon kezdtem el az írást.

Idegesítő szokásokról kellett írni :) Körülbelül ilyen fejeket szoktam én is vágni, ha meglátom a mosogatni valókat. :)


11.Kedvenc-zenék is kellett írni.

12. Kedvenc évszak nekem az ősz, részletek a linken.


14.2014 évet is összefoglaltuk egy posztban, már amennyire lehet.

15. Kedvenc mesekönyvem, és 16. Kedvenc tv sorozataim írtunk a Vigyázz kész posztolj beül.
17. bejegyzés A 3 kívánság volt.

Szeretek ebben a csoportban lenni és posztolni is, érdekes témák vannak.
Köszönöm, hogy részt vehetek Szilvia.






6 megjegyzés:


  1. Funny your post. I like the nails decorated and the red cat looks at when it was my puppy.

    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    VálaszTörlés
  2. very beautiful pics
    have a nice weekend
    i wait you on my blog
    kiss
    http://tr3ndygirl.com

    VálaszTörlés
  3. https://www.misiuneacasa.ro/flatfyro-toate-ofertele-imobiliare-intr-un-singur-loc

    VálaszTörlés
  4. Hi, I'm James Harrison a 23-year-old student who enjoys social card games, watching sport, and going to the movies. I consider myself pretty smart, but can also I can be very lazy and a bit selfish. So now I'm working as SEO, SEA, SMM freelancer. I am currently studying at Technische Universität München (TUM). I'm very experienced in copywriting, especially related to essay writing services.
    Some examples of my articles:
    ▬ Tips for writing a good summary for a book report
    ▬ Top 5 Online Libraries to Use When Searching for Sources
    ▬ How to Write a Conference Proposal
    ▬ 130 Fascinating Biology Research Topics for Students
    ▬ Writing a Medical Case History: How to Write Your Paper
    ▬ Writing About: the Hard Sciences
    And visit my site:
    https://ukbestessays.org/
    www.ukbestessays.org
    https://7url.org/1
    [url=https://ukbestessays.org/][b]CLICK HERE[/b][/url]
    CLICK HERE

    VálaszTörlés