Translate

2015. február 11., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 3 kívánság

L



3 kívánságról kell ma írni,ebben a posztban. 
Nekem most a 3 kívánságom a következők:

1. lakás vétele, csodás konyhával, nem nagy dolog és nem luxus konyha de szép legyen :))




2. gyermek érkezése

:) igen vágyom rá, lassan 27 éves leszek :)


3. egészség
Lelki-testi egyensúly, és kiegyensúlyozottnak lenni, sok zöldséget fogyasztani, mert abszolút nem szoktam ,sajnos :)

Google



Nektek mi lenen a 3 kívánságotok?

Nagy ölelés és puszi Judy
Nézzétek meg a többiek kívánságait is!!




6 megjegyzés:

  1. Megértelek. Én saját lakással vagyok így; néha nyomasztó együtt lakni szülőkkel. Szeretem őket,de hát nekem is kéne egy saját lakás,amiben nem csak egy szobába van nyugtom (: Úgyhogy a konyhát megtudom érteni- ott te vagy a főnök :P
    Az egészség nálam kimaradt,aminek valószínűleg az az oka,hogy majdnem fél éve semmi bajom nincsen :O Persze ezt most lekopogom,mert nem kéne elkiabálni (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs egészségügyileg semmi bajom de gondolok előre is ha lenne bajom, akkor ne legyen, érted? :)) Igen én külön lakok szüleimtől de már szeretnék saját lakást.

      Törlés
  2. Úgy látom, az egészség elég népszerű kívánság mindenkinél, de ez érthető is :) Mi szeretnénk megvenni a lakást és felújítani, mert szeretek itt lakni, de ehhez viszont nagggyon sok pénz kellene :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hál Istennek nincs bajom, de ha lenne előre gondoskodok, tudod :))
      Igen nekem is kell sok-sok pénz :D

      Törlés