Translate

2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...




A mai témánk mi és mik voltak az első szavak és első dolgok, hát következzen.

2 körül szólaltam csak meg eléggé későn volt ez a Brigi szó, amit kimondtam
Mackó plüss állatom ami még mindig meg van csak kicsit rongyos.
Andris szerelmem akivel most is együtt vagyok :) <3
Péter csók általános suliba volt.
Enikő legjobb barátnő a világon, csak ő az igazi :)
Suzy,Morgó,Rosszcsont kutyák  házi kedvenceim.
 macskajaj.... 2008 Az első, az egyetemen volt, totálra ittam magam persze nem hányósra többiek azt mondták aranyos részeg voltam, és ekkor a szülinapom volt.
2008-ban egy gyógyszertárban volt az első munka
az egyetemen, volt koncert, de nekem nem jött át. Miskolci Egyetemre jártam.
Természetesen körömlakk volt az első, azt hiszem Kallos márkájú volt még akkor, 8 éves voltam körülbelül smink termék 

Akinek van kedve írja meg kommentben a válaszokat! :)

Nézzétek meg a többiek bejegyzéseit is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése