Translate

2015. március 11., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc édesség



Újabb poszt következik a VKP keretein belül. 
Én egy receptet írnék le, mert jelenleg ez a kedvenc, házilag elkészített édesség a kedvencünk a párommal. Gyors és sütés nélkül meg van.Leírnám a receptjét, akit érdekel nyugodtan leírhatja és kipróbálja, és küldjön nekem képet a kész sütiről! torteij88@gmail.com címre. Köszönöm!

Sütés nélküli francia krémes

Hozzávalók
Hozzávalók
  • 1 zacskó háztartási keksz (négyzet alakú)
  • 2 cs vaníliás cukor
  • 0,5 l tejszín
  • 25 dkg vaj vagy margarin
  • 8 dl tej
  • 3 cs főzős vanília ízű pudingpor
  • 20 dkg porcukor
  • 1 tábla tortabevonó


A pudingokat megfőzzük a leírásnak megfelelően. A porcukrot habosra keverjük a vajjal/margarinnal. Ha a puding kihűlt hozzákeverjük a vajas krémet. Egy tálcára tegyük le téglalap alakban a kekszeket, vagy, hogy könnyebb legyen vele bánni egy tepsi aljába. A kekszekre kenjük rá a pudingos, vajas krémet, de úgy, hogy a kekszek ne mozduljanak el. A vaníliás cukrot hozzáadjuk a tejszínhez és kemény habbá verjük azt. Ezt a habot rákenjük a sárga krém tetejére. Erre a habra teszünk még kekszeket. A tetejére olvasztott tortabevonót teszünk.

Gyors és egyszerű, ugye?




Kedvenc édességeim közé tartozik még, a csoki, mostanság lehet ez

 3bit, Kinder tojás, Milka csoki, mikor mit veszek.

Ha követtek, Instagramon , ott láthatjátok, milyen

 édességeket szeretek. 


Nektek mi a kedvenc édességetek?

Nézzétek meg a többiek bejegyzéseit is!!

Nagy Ölelés és puszi Judy



2 megjegyzés:

  1. De rég csináltam olyan krémest, nagyon jól néz ki a Tiéd. Sajnos nálam inkább az a kérdés Melyiket nem szeretem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi kedves vagy! Én azért mindent nem eszek meg, de nagyon szeretem az édességet! :)

      Törlés