Translate

2015. április 30., csütörtök

A tavasz színei: 3. Málna/eper



Következő témánk a színe a málna volt, szerintem sikerült ilyen lakkot találnom. Sötétebb málna szín mellé pedig egy pink árnyalat és egy rágógumi rózsaszín színű lakkot választottam. A két Lovely lakkal, korábban itt volt manikűr, és amit Szilvitől kaptam lakkot, itt láthattok önmagában képet róla. A mostani manikűrömön ez  a lakk nagyujjamon látható.
Befejezésként pedig nyomdáztam. Lemezt pedig innen rendelhetitek meg, ha tetszett számotokra,
feather-leaves patternplate born pretty bp30

Imádtam ezt a manikűrt lehet majd készítek hasonlót, valamikor. Nektek tetszik?


Born pretty lemez BP-30








Van egy kuponkódom, aki szeretné használhatja.



További szép napot! Puszi,Judy



10 megjegyzés:

  1. dejó! tetszik, hogy a nyomdázást választottad, nekem is elő kéne már vennem a 2 lemezem, jó hogy eszembe juttattad :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm , kedves vagy, örülök, hogy eszedbe juttattam a nyomdázást! :)

      Törlés
  2. Szép lett nagyon :) Ez a lemez nekem is megvan, de még nem próbáltam ki, pedig szuper minták vannak rajta. Nagyon szép lakkokat is választottál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dorcy! Örülök hogy neked is tetszik! Szuper ez a lemez szerintem is :) :)

      Törlés
  3. Én a te helyedben egy másik színnel nyomdáztam volna, viszont a minták nagyon jók lettek. :) irigyellek, én képtelen vagyok a nyomdázásra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nekem ezzel a színnel tetszett és ez látszódik ezeken a lakkokon :) Köszi azért!

      Törlés
  4. Nagyon szép árnyalatokat választottál és a minták is tetszenek! :)

    VálaszTörlés