Translate

2015. április 12., vasárnap

Elfogyott márciusban és összefoglaló



Mai bejegyzésben az elfogyott termékekről ejtenék pár szót és összefoglalnám, mik történtek márciusban a blog életében. :)

Elfogyott egy hajra,körömre,bőrre való DM vitamin.
Das Gesunde Plus Haar Vital komplex 60db és azt hiszem, 1000 ft volt, minimális haj növesztő hatása van és a haj hullást is megállította, de ami a legfontosabb szerintem a hajam szerkezete másabb ltt. (hozzáteszem, az enyém vékony szálú haj így kissé növelt a hajszálak volumenén vagy hogy fogalmazzak, de lehet egy dúsabb hajú hölgynél ez nem egy látványos javulás és észre sem veszi)
Nekem bevált és újabb adagot is szereztem be belőle.

Lady Bánfi Hajszesz haj hullást csökkentő: Használtam a vitamin mellé, ami szerintem növesztő hatással is rendelkezik, heti 2x mosom meg a hajam, mert hamar zsírosodik, haj mosás előtt bemasszíroztam a hajamba szeszt hagytam hati 1 órát körülbelül és utána haj mosás, heti 2x alkalmaztam ezt a műveletet. Az eredmény , nincs haj hullás és még növekedett a hajam is, mert most nyáron egy alapos hajvágáson estem át.

VICHY NORMADERM MICELLÁS SZERKEZETŰ ARC LEMOSÓ:

Nekem bevált, smink tisztításához is elég volt,arc tisztításra tökéletes, ami jó benne, hogy parabén és hipoallergén.
Vegyes és kombinált bőrtipusra ajánlják. Nem szárította az arcomat. 3000 ft került ha jól emlékszem és patikákban beszerezhető.
Újra nem veszem az ára miatt, de majd egyszer :)

URIAGE CRÉME LAVANTE KRÉM-TUSFÜRDŐ:

Száraz bőrre ajánlják. Én Pixibox-karacsonyi kaptam, 200ml tubusos kiszerelésben most fogyott el.
A termék " 1/3 rész lipid pótló tápláló tejjel és shorea vajjal" amikor tusoltam vele, nagyon krémes tusfürdővel találkozott a bőröm, az illata nekem egy semleges anyagú valami, ami annyira nem jött be, de a bőrömet tényleg táplálta, jól tisztít és  nagyon habzó tusfürdőről van szó. Érdemes beszerezni akinek brutálisan száraz bőre van. Nekem hál istennek nincs szükségem rá. Így újra nem venném.

Essentials szemkörnyékápoló zselé Oriflame.

Egy szemkörnyékápoló zselé, ami frissít nyugtat, és hidratál, őszintén megmondva én a brutális szem alatti karikák miatt vettem meg, de erre nem használ semmi. A termék amit ígér:
"A szemkörnyékápoló nyugtatja, táplálja és hidratálja a szem környék bőrét. Szem orvosok által tesztelt. Illat mentes. Formulája multi vitamin-komplexet és nyugtató allantoint tartalmaz." (forrás:oriflame)
Amit ígér,azt betartja és az árát megéri aki egy könnyű frissítő szem zselére vágyik, 500 ft körül van.

Coco Cacao Collagén Maszk:
Drága Elenitől kaptam ezt a szuper maszkot,  20 percig hagytam fent és puha baba bőrt varázsolt, puha tapintású lett az arc bőröm, és ráadásul finom kávé illata van és nem kakaó. :)

SCHWARZKOPF OSIS+ GLAMINATION STRONG GLOSSY HOLDSPRAY

Pixibox-karacsonyi kaptam, nem nehezül el tőle hajam, és volument is adott neki. Könnyen kifésülhető volt tőle  a hajam, és tartást és enyhe csillogás is látható volt, 100ml kiszerelés fogyott el.


Rimmel 60 Secunds lakk, 835 Bright Back At You nevet viseli, olyan 2012 környékén vehettem, első türkiz lakkom volt, nagyon szerettem, sokat hazsnáltam lábujj körmömre, manikűrök között is szerepelt. Lakkok között ő volt egyik kedvencem, kihívásokhoz sokat használtam.

potyszepsegblog a régi blogomon a kedvenc manikűrömnél is alkalmaztam ezt a lakkot. 


Következő lakk ami szintén elfogyott Thimmykétől kaptam egy blogtali alkalmával, egy szép sötét kék, már szinte indigó szerű lakk. Csodaszép volt, sajna beszáradt hiába hígítottam.
Astor Fashion studio körömlakk, 65 szám áll rajta, név árnyalat neve nincs. A lenti képen láthattok vele manikűrt :)


TODAY Tomorrow Always Forever parfüm (50 ml) édes illat, fehér virág kategóriába sorolható, imádtam ezt a illatot mindenki dicsérte. 
ILLATJEGYEI:frézia, rózsavíz,pézsma
Következő illat ami elfogyott az Oriflame- től Miss O EDT 50ml
Virágos gyümölcsös illat kategória, nem egy tartós illat, de egyszer ráömlött az irat tartóra és azóta is érezhető. Aki egy könnyed friss virágos-gyümölcsös illatra vágyik annak bátran ajánlom és biztos újra veszem. :)





Nektek mi fogyott el mostanában?

Blog összefoglaló, linkbe és képekbe, aki lemaradt volna valamiről. :)







Nagyon szép hétvégét mindenkinek!!
Puszi Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése