Translate

2015. április 15., szerda

Lakk teszt #15 China Glaze - But of corpse


árnyalt neve: But of corpse

megvásárolható: Nailland
Ára : 1490ft




Mannakormok is írt már róla, nagyon különleges lakkról van szó, nekem a kiwi jut eszembe róla, a gyümölcsének húsa és apró fekete magvak. 
2 rétegben igazi a fedése és mattos felületre szárad. Ecsetével könnyen felvihető a lakk.



Vele, itt láthattatok manikűrt.



Olyan csodás a hatása, teljesen magával ragadó, 
Tartóssága: nekem pattogzás nélkül és fedőlakkal alkalmazva 3 nap.  
Egy negatívuma van ennek a lakknak, hogy a lemosása nehézkes a sok fekete apró csillám miatt.
+ negatívum, amíg nem kentem fel nem tudtam, és nem olvastam utána sem,  Rimmel nail nurse stronger használtam alá és befogtam a körmeimet sárgára.



Megveszitek ezt a színt?
Tapasztalat?

Szép napot! , Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése