Translate

2015. április 22., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Fóbiák




Mai témánk a fóbia, gondoltam megkeresem google-ba a hivatalos megfogalmazását.
fóbia indokolatlan viszolygás vagy ösztönös félelem meghatározott tárgyaktól, helyzetektől vagy személyektől, amely(ek) igazolhatatlan voltát a személy is felismeri, de szabadulni nem tud tőle.(forrás: wikipedia)

Félek, a pókoktól, ha meglátok egy pókot sikítok, egyszerűen írtózom tőlük :( brrrr.....



kép forrás:kamaszpanasz

Érdekes, mert 5. emelten nőttem, fel és a 10. emeleten már félnék, nem hiszem hogy tériszom lenne, de meglehet, mert egy idő után megszokom...csak félelmetes mondjuk egy 10. emelet, vagy még magasabban lenni...

Iszonyodok a vér látványától, főleg ha sajátomról van szó, és hogyha vért vesznek,, ááá... szal hemofóbiám tuti van.


Más fóbiám úgy gondolom nincs.
Nektek milyen fóbiátok van?


Nézzétek meg a többiek fóbiáit is! :)



1 megjegyzés:

  1. Valahogy a vértől sosem iszonyodtam, sőt, mindig is érdekesnek tartottam a látványát. Ellenben a pókoktól engem is a hideg ráz :S

    VálaszTörlés