Translate

2015. május 5., kedd

Heti manikűrök





Mai napra 2 manikűrt hoztam el nektek.
Első manikűr a Rita Ora Colourfest játékára készült. Játékot itt találjátok rimmel.london.magyarorszag. A körömlakkról inspirálódtam, a kupakon látható apró fehér virágokról.



Másik manikűr egy kékes zöldes árnyalatú lakk, ami holografikus és csodás csillámok láthatóak benne.  A lakk márkája: Too Fancy Laquer
Árnyalat neve: Satrry Eyes
Szépen terül, nem csíkoz, a körmeimen 2 rétegben látható. Sajnos  amikor  a fotót csináltam nem volt napsütés így olyan képet nem tudtam hozni nektek, de lesz még rá alkalom.
 Ecsete átlagos inkább hosszúkás és könnyű vele a lakk felvitele.
Tartóssága, 3 napnál nem bírtam tovább más manikűrt kellett csinálnom, de nem volt látható rajta a 3. napon kopás és repedezés sem.  A lakkot innen
toofan-starry-eyes tudjátok megrendelni. Én még 10 dollárért vettem, de már akciós most, 9 dollárba kerül. A facebookos csoportban lévő lányokkal rendeltem. 





Csodás estét, puszi Judy!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése