Translate

2015. május 18., hétfő

Rimmel Rita Ora Colourfest : 322 Neon Fest





Új Colourfest kollekcióból hoztam nektek egy tesztet, a 322 Neon Fest árnyalatról.
Egy élénk pink árnyalatról van szó, ami igazi fuscia színbe megy át, nagyon élénk neon szín. (Most bele szerettem ebbe a neon színekbe, ne kérdezzétek miért :D )
Nagyon jó áron jutottam hozzá, Joy napok alkalmával, 50 % kedvezmény volt rá, így 400 ft volt az ára.

Üvegcse külseje, tavaszra igazodik, kupakján virágokat fedezhetünk fel, ami nagyon jó design. A lakk maga 8 ml űrtartalmú. Nagyon meglepődtem, mert tényleg gyorsan szárad, az ecsete lekerekített végű, és sietni kell a körömlakk felvitelével, mert különben után már nem tudunk rajta igazítani, a gyors száradása miatt. Ezt azért írom le, ha sűrűbben viszünk fel a lakkból csúnyán fed és nehéz eloszlatni a  köröm felületén. Már egy rétegben fed, de 2 rétegben a biztonságosabb a fedése, és szuper fényesre szárad meg. (A képeken nem látható fedő lakk.)
Tartóssága nekem 4 napig tartott, utána  köröm végeknél felvált a lakk, fedő lakkot is használtam, mosogattam takarítottam, nekem eddig bírja, de másnál simán kibírja szerintem a 6 napot.

Teljes áron 799ft-ért tudjátok a drogériákban megvásárolni.






Ti próbáltátok már a Colourfest kollekcióból valamelyik árnyalatot?

Szép napot! Puszi, Judy


4 megjegyzés:

  1. Szép lakk:))
    Ebből a kollekcióból nincs lakkom ,de szemetem már velük ,csak nem keltette fel az érdeklődésemet semelyik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Értelek, érdemes szétnézni a kollekció kínálatában, mert, sok szép szín van :)

      Törlés
  2. I like this super pink so much!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    VálaszTörlés