Translate

2015. május 6., szerda

VKP!: Kedvenc ínyencség - ahogy én készítem


Egy szuper gyorsan elkészíthető receptet hoznék nektek, azaz finomságot, én csak "óriási rudinak" hívom.

Túró rudis recept sütés nélküli, őzgerinc formában


 aki követ Isntagramon az már láthatta  képet, 


Hozzávalók:
12 dkg porcukor
10dkg vaj
25 dkg  túró
1 cs. vaníliás cukor
ízlés szerint lehet: mazsola, vagy gyümölcs darabok
1 citrom héja 
3dl tej
2 ek. zselatin
3 natúr túró rudi
10-12 db piskóta (ez az őzgerinc formájától függ)

A legelsőnek 2 dl tejjel 2 evőkanál zselatinnal gyöngyözésig főzzük, és ha ez megtörtént hagyni kell kihűlni.

A túrót a cukorral, a 2 dl tejjel, a vaníliás cukorral és a vajjal  habosra keverjük.

Egy őzgerincformát vékonyan kibélelünk folpack-kal, és beleöntjük a keveréket, bele pedig a közepére 3db túró rudit tesszük.

 Megszórjuk apró gyümölcsdarabokkal, (de ez lehet mazsola is aki szereti esetleg) eper, málna, meggy, barack, banán, ribizli, stb ez már csak fantázia kérdése.
 Dzsemet vagy sűrű lekvárt is lehet használni.

Tetejére pedig baba piskótát teszek, amit előtte, a maradék tejbe megforgatom. 


Pár órát hűtőben pihentetjük, én egy napot szoktam, hogy szépen megkeményedjen. Kiborítjuk hosszúkás tálra, eltávolítjuk a folpack-ot. Díszítésként a tetejére kerülhetnek gyümölcsdarabok ill. menta. 

Nagyon finom és gyorsan meg van! Ajánlom próbáljátok ki, mert mindenki kedvence lesz :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése