Translate

2015. június 23., kedd

A nyár színei: 2. Kivi


KIcsit hamarabb hozom a manikűrt, mert más kihívást is szeretnék közbe csinálni, és egybe esik ezzel. :)
Nyár színei kihívással jövök ismét, a téma színünk most a kivi, én megint a neon zöld színű lakkomhoz nyúltam, és egy essence lakkhoz. Gyűrűs ujjamra és  nagyujjamra festettem kiviket Juli Rose 61 árnyalat, a neonzöld, és essence effect metal sugar 04 skyfali lakkokat használtam.
Remélem tetszik nektek, én imádtam viselni! :)







Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!!


8 megjegyzés:

  1. Fú, ez nagyon szép és frissítő lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó az a zöld amit használtál!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép munka, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Laura, kedves tőled hogy ezt írod, de van mit gyakorolni és igyekszem jó munkákat kirakni, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés