Translate

2015. június 21., vasárnap

Avon Speed Dry + Mambo Melon


Avon lakkról hoznék pár képet és tapasztalatot.
Avon Speed Dry 30 +: Mambo Melon árnyalat
Képeken: 2 rétegben látható



Száradása tényleg gyors, 30 mp
Rétegekből nekem kellett a 2 réteg, mert 1 rétegben ez a narancsos árnyalat csíkoz.


Olyan formula található benne, ami keményebbé teszi a körmöket, a vulkanikus kő lenne ez.


Ecsete vékony hosszúkás ecset, amivel könnyű a lakk felvitele.


Szín egy  egy eper piros, néha narancsos vörös árnyalatba megy át, kicsit meghatározatlan a színe.
 Nekem nagyon tetszik ez a szín árnyalt.


Apró mikro csillámok is láthatóak benne, de ez viselés közben nem látható.



Tartósságáról nem tudok sokat nyilatkozni, mert összesen 2 napig bírtam elviselni a körmömön, utána leszedtem, mert meguntam a színt. De 2 napig nem történt semmi baja, ezt állíthatom.

Avon tanácsadótól tudjátok megvásárolni.

Én akciósan vettem 799 ft - ért.



Nektek meg van ez az árnyalat? Tapasztalat?

Csodás napot kívánok!

Puszi, Judy!

4 megjegyzés: