Translate

2015. június 30., kedd

Júniusi kedvencek



Mai napra pár szót szólnék, júniusi kedvenceimről, lusta disznó voltam és nagyon-nagyon régen volt már ilyen bejegyzés igen, de próbálom rendszeresíteni. :)

 Balea Paradise Beach limitált kiadású tusfürdő: nagyon jó az illat, imádtam vele tusolni, inkább a kókusz érezhető, ananász elvétve, de kókusz illat még tusolás után is érezhető a bőrön. Kár hogy limitált kiadás.
Gliss Kur Ultimate Repair hajolaj: már röstellem, de közel mint egy féléve meg van ez a haj ápoló, de lassan fogy, pedig minden nap használom. Illata semleges, de hajamat táplálja és puhává teszi és nem nehezíti el a hajamat, nektek tapasztalat?!
She vajas körömvirág balzsam : mivel mostanság extrém száraz a bőröm, ez segített valamennyit rajta, a illata nem a legjobb, de a száraz bőrrel csodákat művel és puhává varázsolja, nyugatatja és hidratálja a bőrt. itt megvásárolható shea vajas körömvirág.
Loccinate cseresznyevirág kézkrém: hm imádom az illatát, isteni, gyorsan beszívódik és nem hagy zsíros érzetet a beszívódást követően sem, az ára nem tetszik annyira, de ha tehetem újra veszem, mert már csak picike van benne, ITT megtudjátok vásárolni.
 Olivia Natural - Makadamiadió olaj, 30ml az illata elég furcsa, nehéz volt megszokni, de a bőrrel csodákra képes, puhává varázsolja a száraz hámló bőrömet,a  gyulladást az nem tudom, mert nincs hál istennek ilyen bőröm, Csodákat tesz a hajjal is, pakolásként használva, 1-2 órára felviszem, hagyom hatni és utána jó alaposan kiöblítem. Itt megvásárolható
Eos ajakbalzsam : nagyon finom illatú, epres-áfonyás, imádom, és regenerálja és hidratálja ajkaimat.
 Avon  púder  ideal flawless fair: árnyalatban, már egy éve megvan ritkábban használom, de amikor igen, szeretem, nem nehezíti el a bőrömet és szép kinézetet kölcsönöz a bőrömnek, enyém púder nem alapozó kinézetű, mint ahogy krém mánián írták róla, azt szeretem még benne, hogy van kis tükör benne amiben nap közben meg lehet nézni a sminkem. :)
Maybelline color tatto 65 pink gold árnyalat: itt írtam róla, nagyon szeretem ezt a színt, tartósság, pigmentáltság és szín 5 * nálam, Glamour napokon vettem fél áron és még fogok venni :)
Uriage isofill serum  10 ml: segít a ráncok kisimításában, mintha nekem annyi lenne :) és halványítja az öregedés jeleit, nekem először kicsit "túl sok" krémnek tűnt, de aztán megszoktam, az illata az nagyon büdös! Puhítja és simábbá varázsolja  bőrt.
Rimmel BB krém, korábban itt írtam róla, nem csalódtam benne, jó fedésű, könnyű viseletű BB krém ami teszi a dolgát és nem zsírosít a T vonalban sem.
Oriflame Summer bliss láb krém, citrommal és levendulával: az illata erős,gondolom a levendula miatt, de egész jó, miután megszoktad. kicsit nehezebben szívódik be így én este szoktam bekenni vele a talpamat, az illata még néha reggel is érzem.
Gabi baba olaj: színezék és alkohol mentes, puha baba bőrt varázsol a száraz bőrömből, ezért használom. Illata finom púderes illat, de nem tolakodóan púderes illat.
Szirisz kamillás hintőpor: nyugat és felszívja az izzadságot, hajlatokba használtam a nagy melegben, hajra is kipróbáltam száraz samponként oda is bevált.





Nektek mi voltak a júniusi kedvenceitek?



2 megjegyzés:

  1. Én is vettem egy Baleás tusit, csak a Tropical Sunshine nevűt, annyira finom az illata! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nagyon jóka Balea tusik, és nekem is meg van a Tropical Sunshine is, és nagyon jó illatú! :)

      Törlés