Translate

2015. június 3., szerda

VKP: Tavalyhoz képest...





Mai témánk tavalyhoz képest..... milyen volt a  blog élete, én ezt találtam ki. 
Úgy gondolom hogy körömlakkokról szól a blogom, így szinte azokat fogtok itt látni, aki másra számít, az már nem is olvassa tovább a bejegyzést, mert a körömlakkokon kívül és manikűrön kívül nem lesz szó másról.

Today's topic ... compared to last year.
Who else besides the subject matter of the nail polishes do not even read on, because it will not be outside manicure else :)

Szeptemberben indítottam el ezt a blogot, 2014.09.07, iskolás körömmel, folytattam kedvenc ruhás manikűrömmel.  Rajz manikűr alkottam, hoztam lakk tesztet.
Rami  által szervezett szeptemberi ajándékozáson is részt vettem, ahol csodás lakkokat kaptam, Szilvitől.  
Kedvenc tantárgySportKönyv manikűrökkel készültem szeptember hónapban.

Első dijat is megkapat a  blogom, aminek nagyon örültem!!

Manikűrből még nem volt elég, hoztam még és még... Kedvenc nadrágom, és a kedvenc ékszerem.






VKp belül voltak, idegesitő szokások, kedvenc-zenék

Volt hercegnős kihívás is:  Elsa/Anna/Aranyhaj/Merida/Tiana



Glamour napokon  is vásároltam. Mani-acs csoportba is beléptem, amit lányok alkottak, hogy a megadott témában manikűröket alkothassunk és közzé tesszük.


Decemberben pedig, blogkaracsonyon is részt vettem, Azrail  bloggerrel ajándékoztunk karácsonykor. Isabellától nyertem.

Pixibox karácsonyi kiadását is megkaptam karácsonyra aminek szintén örültem.

Legfontosabb ami történt velem tavaly, első közös szentesténket töltöttük szerelmemmel, kettesben karácsonyi fotók itt láthattok.
Ünnepek kihívásban is részt vettem, amit Manna  találta ki. Ebből csak egy fotót emelnék ki, ami egyik kedvencem volt.


Év zárásaként pedig szilveszteri manikűrt hoztam.

Nekem a tanulság az, hogy néha a kevesebb jobb és minőségibb!!
 Jó volt a 2014 év, és eseményekkel teli volt, de sokat fejlődtem így vissza nézve a képeket, (persze tudom van még mit fejlődnöm!!!) alkottam jó és rossz manikűröket egyaránt.

Nektek milyen volt a tavalyhoz képest az évetek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése