Translate

2015. július 7., kedd

A nyár színei: 4. Ibolya



Mai napra ibolya színeket hoztam, a jól alkalmazott technikámat vettem elő ismét, a szivacsos technikát, fehér és lila lakkot vittem fel, essence és maxfactor fehér lakkot, erre pedig nyomdáztam a Moyou sailor 06 lemeze közül egy mintát.
Szeretem az ibolya színt és csodás is lett a holografikus mintával.








Használt lemez és lakkok:



Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!! Puszi, Judy!



előző manikűrök linkei: Magenta/ KiviKiralykék


15 megjegyzés:

  1. Love your post, dear. Adorable. Keep in touch, pls. Wish you happy weekend! Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! keep in touch, I'm glad you like the post! :)

      Törlés
  2. Fantastic manicure...love that purple nail polish.

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. I'm glad you like the purple nails :)

      Törlés
    2. the pink nail polish is also really nice....and pink and purple are a great match.

      Törlés
  3. Ilyen lapocskákat már nekem is be kellene szereznem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom a lemezre gondolsz, mert itt lapocskák nincsenek. De jók ezek a minták érdemes beszerezni, jó félék a Moyou lemezek! :)

      Törlés
  4. A nyomdázott minta nagyon szép és a színek is jól mutatnak együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andrea kedves vagy, örülök, ha tetszik!

      Törlés
  5. Azta, ez tényleg nagyon jó lett. *_*

    VálaszTörlés
  6. Bocsi, most láttam hogy írtatok! Köszönöm szépen Noémi, M. és Azrail *-*

    VálaszTörlés