Translate

2015. július 15., szerda

Kedvenc alkalmazások





Kedvenc alkalmazások most a témánk. Szeretek blogolni, és hasznos olyan alkalmazás van ami nekünk bloggereknek, vagy egy olvasónak a segítségére válhat, legyen szó, követésről, fotó szerkesztésről, naptárról. Ezeket a programokat szeretném nektek ebben a posztban megmutatni nektek! :)

1. Bloglovin
http://www.bloglovin.com/
Ide be kell regisztrálni, de már újabban lehet facebook fiókkal is létrehozni egy fiókót. Amiért  a legjobban szeretem, az az, hogy könnyű a használata, regisztrálsz és követsz ppár blogot, és könnyen tudod napról napra követni, kedvenc blogjaid eseményeit :) 

2. Inlinkz
http://www.inlinkz.com/new/index.php

Mindig használom, fleg körömlakkos kihívásnál, jó mert a többiek manikűrjét egy kattintással elérem, bővebb infó: Thimmyke vilaga blogján találtok a használatáról.

Tudom eddig nem telefonos alkalmazásról írtam, de Bloglovin, mobilon is elérhető, úgyhogy azt annak is vehetjük. Következzen a többi kedvenc telefon alkalmazásaim.

3. Facebook
 Nekem Nokia Lumia 520 telefonom van, így letöltöttem, áruházas alkalmazásba és beléptem a facebook fiókomba, és így napra perce pontos lehetek facebookon :) 


 4. Instagram
Szintén a áruházba beírtam a keresőbe és letöltöttem, itt osztom meg a képeimet veletek.

5.Bevásárló lista, nagyon jó, nem tudom más telefonon van-e ilyen, de úgy gondolom lennie kell, nagyon jó dolog, be lehet fontos dolgokat állítani, bevásárló listát beleírni, teendőket, és nem kell cetlikkel vacakolni, én mindig úgy eltettem, hogy nem találtam meg a cetliket, amikor kellett volna! Ti is jártatok már így? ajánlom másnak is!!
Én alkalmazásom az alábbi linken látható: ITT


Nektek mi a kedvenc alkalmazásaitok?

Nézzétek meg a többiek alkalmazásait! :)

5 megjegyzés:

  1. cool post <3
    Check out my new post >>> http://styleccentricfashion.blogspot.com
    just inform me if you want to f4f in: /gfc/g+/ig/lookbook/

    VálaszTörlés
  2. What if we follow each other? Let me know, sweetie!

    With love, Nastya Deutsch ♥
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    VálaszTörlés