Translate

2015. július 11., szombat

Mani-acs :Történelem korszak inspirálta






 


képek forrása:122




Mai napra  történelmi korszak inspirált manikűrt hoztam. Engem a II. világháború vonzott most a legjobban.És ráadásul láttam egy inspiráló manikűrt ITT.

Az enyém ilyen lett:
Elnézést, sajnos mobilos képet tudok most hozni, mert elfelejtettem a fényképezőmet magamal hozni haza, és így  mobil képpel szolgálhatok.




Essence matricát használtam, ami ráadásul sötétben világít majd, mutatok róla képet, ha érdekel titeket?! Lovely Summer Trend lakkját használtam nr.1 és a Miss sporty Clubbing color 150 számú lakkot.







inLinkz kód:

2 megjegyzés:

  1. Az ötlet tetszik a csillagokkal, de talán kevésbé lányos színekkel még hatásosabb lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen tudom, én sem így terveztem, de nem volt más lakk nálam akkor, újra alkotom majd ezt a témát, később!

      Törlés