Translate

2015. július 1., szerda

VKP! : Álomesküvő



Nagyon örültem ennek  a témának, amikor megláttam a VKP facebook csoportban, gyorsan neki is ültem megírni, mint egy szorgalmas kislány, hisz ez egy nekem való téma :) :P

Pinterestről inspirálódtam, a képek is innen vannak.

Először is arról szeretnék pár szót szólni, hogy egyáltalán nem vágyom nagy esküvőre és nem is vagyok egy "flancolós", nem szeretem a feltűnést.


Párommal 5 éve vagyunk együtt, most nem rég volt  a forduló, kedden,16-án. Beszélgettünk már az esküvőről, de az anyagi költségek miatt, egyenlőre 1-2 év múlva várható csak. 
Esküvő előtt szokott lenni lány kérés nekem még ez sem volt, így egy ilyesmi gyűrűre vágynék.


Ezt követően szokták kitűzni az esküvő dátumát, én úgy gondolom nyári időpont lenne.
Június- Július környékén lenne.
Dekorációban is  az egyszerű és elegáns formát választanánk, párom az egyszerű dolgokat szereti, és többnyire én is.



Frizurába valami kontyot ami jól áll, a fodrászom megmondaná melyik állna jól, nekem most ez tetszik, de lehet a vékony arc formámhoz nem is állna jól?! ki tudja! :)




Következő nagy dilemma ruha, én csak fehéret választanék, olyan ruha tetszik ami elegáns, jó tudom hogy  a legtöbb menyasszonyi ruha elegáns , de úgy értem, hogy szép és igényes legyen, ne csicsás és az egészből annyi látszik hogy fodros és csillog minden hol. Nekem olyan tetszik ami egyszerűbb elegáns, pici csillogás, elől rövidebb, hátul hosszabb és felső része testhez simuló. Nem nagyon találtam hasonlót, de körülbelül  a feslő ilyesmi és tetszik is, KIVÉTEL a színe, mert ez nem fehér inkább tört fehér színű.

Nagy vonalakban ilyen lenne az álom esküvő, őszintén szólva soha nem szerveztem esküvőt és nem ismerem a hagyományokat sem, nem kezdenék el ezekről beszélni, mert fogalmam sincs róla, segítséget kérnék ez ügyekben az biztos! Esküvő szervezőt vagy valami hasonlót. 
 Remélem megvalósul, de ha nem is, szeretem a SZERELMEM, papír nélkül és  a neve viselése nélkül is! 
Örökké szeretlek Andris! :)


forrás: pint.1

Nézzétek meg a többiek ÁLOM ESKÜVŐJÉT!!!





5 megjegyzés:

  1. Csodaszép az a gyűrű, hát igen, sajnos nem olcsó mulatság egy esküvő, a lagziról nem is beszélve ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Örülök ha tetszik, nem olcsó mulatság az biztos!:)

      Törlés
  2. wonderful wedding inspiration!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Az a gyűrű csodaszép. :) A barátomnak nagyon kifinomult ízlése van, biztos, hogy ha egyszer meglep egy gyűrűvel, az ehhez hasonlóan különleges darab lesz. :)

    VálaszTörlés