Translate

2015. augusztus 30., vasárnap

Augusztusi kedvencek



Nagyon gyorsan eltelt a nyár, és már olyan hihetetlen, hogy hozom nektek az augusztusi kedvenceimet. 
Most sokféle kedvencem akadt, van tusfürdő, láb ápoló,parfüm, dezodor a nagy hőség miatt, egyébként nem vagyok izzadós, lakkok és lakk száradását gyorsító Opi csoda :) (én csak így hívom).


Balea Tropical Sunshine tusfürdő  narancs és mangó illatú, egyszerűen imádom az illatát, és nagyon jól habzó tusfürdő, amíg kapható lesz, biztos szerzek be belőle.
Schwarzkopf gliss kur ultimate repair elixir hajolaj, már elég kevés van benne, de még egy ideig elég, szeretem, mert jó az illata, és száraz hajra is kiváló bekenegetni a száraz haj végeket, ajánlom másnak is.

Oriflame-feet-up-summer-bliss-labkrem-citrommal és levendulával, isteni illatú, bár néha nagyon tömény volt a levendula illata nekem, főleg mikor az a rekkenő melegek voltak, de jól hidratáló, zsíros krémről van szó, amit ha vastagan kenünk nehezebben szívódik fel. Mindig úgy csináltam, hogy estére kentem fel és hagytam megszáradni. Ti szeretitek az ilyen zsírosabb láb krémeket?

Avon Little black dress eau fraiche edp  Könnyed, friss nyári illat, citrom és grapefruit illatot éreztem legtöbbször, de valamikor enyhe rózsa illata is van, nekem bejött gyorsan el is használtam augusztus hónapban. Szeretem az ilyen friss hűsítő illatokat.

Dezodor a következő ami kedvencem volt , szintén Oriflame Silk Beuty dezodor 24 h  hatással. Na ezzel kapcsolatban vannak, kétségeim, illata semleges, enyhe rózsa illat érződne, de mást nem nagyon lehet, hatása 24 óráig nem tart csak 12 óráig de ebben a nagy melegben érthető. Nincs az a  tolakodó kellemetlen szaga ezért szeretem.


Opi drip Dry száradást segítő cseppek, nekem bevált, bármilyen lakknál működik nem csak Opi lakknál, kőkeményre szárítja már 1 csepptől is, ezt is nyertem. :) Régebben volt ilyen Opi termékem már és akkor is bevált, csak az eredeti ára miatt nem vettem újra. 

Kedvenc lakkjaim: Picture Polish Minty, névnapi ajándék lakkjaim a Picture polish Magic és CalmITT és ITT!! láthattok vele manikűrt is. És még nincs vége Picture Polish  Pharaoh lakkot is imádtam a hónapban, és Essence The Gel Top Coat, fedő lakkja is nagyon jó minőség, őt viszont nyertem. Opi Black cherry Chutney árnyalat, ami gyönyörű őszi szín EBBEN a bejegyzésben a mutató ujjamon láthattok.




Remélem tetszett a bejegyzésem köszönöm,hogy olvastok, további szép napot kívánok!!! Judy

Nektek mi vagy mik voltak a kedvenceitek írjátok meg kommentben ha van kedvetek!


2 megjegyzés:

  1. A Balea tusfürdő nekem is megvan, már csak egy pici és el is fogy. A nyár utolsó cseppjei ezek. :)
    Úgy látom, nálad PP hónap volt. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a tusfürdő nagyon jó,élvezd ki az utolsó cseppjeit! :) Igen PP holnap volt :P

      Törlés