Translate

2015. augusztus 7., péntek

Júliusi kedvencek

Kicsit megkésve de hozom, a Július kedvenceit is.



Első kedvencem a Balea Creme Sefia Papaya &Buttermilch
Ár érték aránya is nagyon jó ennek a krém szappannak, és így nyárra az illata tökéletes, jól habzik és tisztít. Nem szárítja  a kezemet. Utántöltős változatba vettem meg 200-300 ft volt, már kevés van belőle, de újra veszem, ha kapható lesz. :)

Másik kedvencem, ebebn a forrá nyári melegben, a zuhany volt, és mellé ez a tusfürdő, a Yves Rocher  Jardins du Monde Kínai zöld teával igazi frissítő élmény volt. nem szárította a bőrömet, viszont sokat kell belőle használni mert nekem kevésbé habzott. Illata nagyon finom, nekem meghatározhatatlan az illata, és nem zöld teára hasonlít.




Nagy kedvencem volt a Joy Magazinhoz kapott, rózsaszín átlátszó neszesszer ami utazáshoz egyszerűen fantasztikus, és látom hogy mit tettem bele. :)  Joy.hu


Nivea arctiszító tej, aloe verával és argán olajjal, az összetevői miatt vettem, meg elég jól teljesít, a száraz bőr területeimre jó mert kicsit zsírosabbá teszi, a sminket is eltávolítja, utána még vatta koronggal még egyszer átmegyek ahol a sminket eltávolította. Illata igazi Nivea illat, nekem bejön, de nem vagyunk egyformák, más már lehet tolakodónak tartaná.


Little Black Drees Eau Fraiche Imádom az illatát, jó volt felfrissülni vele, ebben a nyári melegben. Igazi citrusos, grapefruit illatú parfüm, ez a nyári változata a parfümnek, Avon tanácsadó nőktől lehet beszerezni.
Friss orientális illat kategóriába tartozik.


Rival de Loop Olajmentes szemfesték lemosó
Szeretem szépen lehozza a sminket, az illata nekem nagyon fura olyan olajos, és kicsit büdös is, de a szemsminket valóban jól eltávolítja, kicsit talán csípi a szemem, de ez ritkán fordul elő. Ettől függetlenül szeretem. Ti használtátok már?



Ahava kézkrém, kifejezetten száraz bőrre való, selymessé puhává varázsolja bőrömet, illata is fini, szeretem és újra veszem ha elfogy. Összetevőit megnézve már annyira nem vagyok ellaragadtatva, sőt felháborodva vagyok!!!!! kremmania.hu
Propylparaben Benzyl Salicylate  Butylphenyl Methylpropional !!! Úristen senkinek nem ajánlom így utána olvasva!!




Balea arc tisztító kendő grapefruit illattal:  25 db kendő. Finom az illata, gyengéden eltávolítja  a sminket is, a vízálló sminkkel próbálkozik, de nem teljesen tudja leszedni, az illata finom, hidratálja  a bőrömet.
Összetevői közül ő 4 * ér, mert egy farmuci van benne, a Propylparaben és Parfüm  a összetevők amik pirosak, de gondolom ez a illata miatta. balea-arctisztito-kendo

Jöjjenek  a körmös kedvence, Körömlakkok:



Moyra körömágybőr ápoló olaj, ami már csak negyedéig van.
Miss Sporty lehúzható alaplakk
Max Factor Fehér lakk 10 számú
Lovely Summer sand nr. 4 itt láthattátok nail art- ban: palm tree


Nektek Mik voltak a kedvenceitek?

Szép napot!  Judy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése