Translate

2015. augusztus 19., szerda

Summer N.C. : Marine life of nails




Tengeri élet  volt a feladat, állatok, én a csillagot a kagylót és a tengeri csigát hoztam el. 
Summer beach L017 lemezéhez fordultam ismét segítségért, mert szabad kézzel csillag és tengeri csiga nem igen menne, így nyomdáztam. Díszítő csík segítségével pedig a  fehér lakkot vittem fel, hogy csíkos manikűrt kapjak.
Ami persze nem a legjobb, de a fehér lakkom béna :D Max factor fehér lakk de már csak az alján van egy kevés és sűrű, ezért lett ilyen. Sajnos :( 









Remélem tetszik a manikűr.
Csodás napot kívánok nektek!
Puszi Judy


NÉZZÉTEK MEG A TÖBBIEK MANIKŰRJEIT IS!!

3 megjegyzés:

  1. Cool look! Have a nice day :)

    Can you follow me back? :)
    If you comment my post, I will comment your five posts

    http://www.sandrakopko.com/2015/08/znu-part-one.html

    VálaszTörlés