Translate

2015. szeptember 12., szombat

Elfogytak Augusztusban


Augusztusban nem sok mindent fogyasztottam jóformán csak tusfürdőt, Oriflame discover sicilian drem, kicsit furcsa szagú, de utána megszoktam, nekem a tusfürdő állaga túl híg volt, újra nem venném, Yves rocher alma és csillag ánizs illata mennyi, frissítő nyári illat, könnyen habzó, újra venném. Balea tusfürdőről a augusztusi-kedvencekben írtam. Signal White now gold, nekem nagyon bevált és valamit fehérített a fogaimon, a leheletem is frissebbé vált tőle, sajnálom hogy másoknál nem fehérített. Borotalco dezodor Pixibox Festival kiadásába volt benne, szuper volt júliustól augusztusig használni, az izzadás ellen is kifejtette a hatását, újra veszem, amint akciós lesz. Kézfertőtlenítő gél Brado life kézfertőtlenítő, a táskámba volt és amikor szükségem volt rá előkaptam és fertőtlenítette a kezem, szuper találmány, nem ragad nem tapad, (mint más társai) gyorsan felszívódik.




Nektek mik fogytak el augusztusban?


szép napot! Judy

4 megjegyzés: