Translate

2015. szeptember 9., szerda

Vigyázz!!Kész!!Posztolj!!: Gyűjtemények




Mai témánk a gyűjtemények, én nálam szerintem egyértelmű mit gyűjtök jelenleg, KÖRÖMLAKKOKAT, de ez szerintem sose fog elmúlni, a lakk iránti függőségem, emellett van még pár mániám. :D  Gyűjtök csokis papírokat, olyanra gondolok, ami celofános vagy milyen(nem tudom az anyag nevét, bocsi) minta  ferrero rocher csoki papírja. Régebben gyűjtöttem a bérleteket, évekre visszamenőileg voltak ilyenjeim.
Szalvéták, azok most is megvannak, kb. 300 db jutottam el, képeslapok, imádtam kapni képeslapokat megvolt a feilingje, emlék maradt, ha mentünk valahová nyaralni városba, mindig hoztam ahhoz kapcsolódó képeslapot. Rúzsok, de inkább szájfények többnyire az átlátszó szájfényeket szeretem, ajak balzsamok. Gyűjtöm de nem úgy kell elképzelni minta tini filmekben, hogy annyi van, hogy gardrób szekrényt kell hozzá csináltatni, a cipőket, téli csizmákat főként.
Ruhákat, táskákat főleg most már a kényelmesre és a pakolósokra megyek rá, nem a divat táskákra amibe ép hogy beletudsz rakni valamit, bár ez változó,amit most írtam, de arra gondoltam, hogy nem a lakk táskákat gyűjtöm, hanem egyszerű hétköznapikat, meg hamar el is koptatom őket, úgyhogy nem úgy kell elképzelni, hogy minden napra más táskát veszek fel. :) :D
Bizsukat minden mennyiségben, de már lassan szelektálnom kellene, amit nem hordok, azt ne tartogassam, csak van amit kaptam és emlék fűződik hozzá, és nehéz a megválás tőle.
Ja és a kártyák, bankkártya, mol kártya shell kártya, rossmann kártya és sorolhatnám, ezeket imádom, csak férjen el a pénztárcámba. 
Most hirtelen ennyi jutott eszembe. 


kép forrása: google.hu/


Google.hu/search



Ti miket gyűjtötök?




puszi Judy


3 megjegyzés:

  1. Régen nekem is hatalmas szalvétagyűjteményem volt, csak anyukám kidobta miután férjhez mentem. Azt hittem megbolondulok, amikor megtudtam!!!!

    VálaszTörlés