Translate

2015. október 29., csütörtök

Avon Senses Indulgent Mood Therapy tusfürdő






Ma egy Avonos tusfürdőről hoztam, amolyan "tesztet" tapasztalat megosztást, úgy gondolom 1 hónap után tudok mondani vélemény a tusfürdőről.
Nekem Indulgent volt meg, ami vaníliával és shea vajjal kényezteti a bőrt. Illata finom krém illatra hasonlít, olyan shea vajas illatú, én vaníliát nem nagyon éreztem. 
Minden zuhanyzást után selymesnek éreztem a bőrömet, egyáltalán nem szárította, és testápolót sem kellett használnom. (csak a lábfejemnél mert ott száraz amúgy is nagyon!)
Jól habzó tusfürdő, a tusfürdő állaga inkább sűrűbb mint híg, krém sűrűségű az állaga.
Ajándékba kaptam, de nagyon megszereztem, ha lesz lehetőségem rá, biztos rendelek az Avon-ból.
Egyedül az összetevőinél ami nem tetszik, az az hogy Benzophenone-3 és  Butylphenyl Methylpropional tartalmaz, aki nem tudná, fényvédő és illat anyag amit tartalmaz. Kremmánián utána nézhettek ha érdekel titeket.

Most nézzetek be az AVOn oldalára, mert a nagyobb kiszerelés, 500ml tusfürdőhöz 549ft kerül, ha bármilyen más terméket rendeltek, itt elérhető.

Remélem tetszett nektek ez a rövid teszt, írjátok meg kommentben, hogy használtátok-e már ezt a tusfürdőt , vagy ha még nem kipróbálnátok-e?
csók puszi Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése