Translate

2015. október 11., vasárnap

Glamour napok



Glamour napi beszámolómról szeretnék pár sort írni nektek. Listával készültem és sikerült is, kizárólag azt vásárolnom, ami a listámon található volt. ruhás üzletbe nem is próbáltam menni, mert rengetegen voltak, és utálom a lökdösődést. Így maradt a DM. Nézzük mit vásároltam!




Elsőként Rimmel Kate Moss rúzst sikerült megkaparintanom, amire régóta vágytam már, és 50% kuponnal szuper volt az ára is, mert így 699ft került a rúzs,Szép gyönyörű árnyalat, sötétes rózsaszín színű, de szájra kenve egy nude rózsaszín, 45 árnyaltról van szó, Így néz ki felkenve a rúzs. Nagyon jó illata van és hidratáló hatását is vettem észre, teljesen elégedett vagyok vele.


Következő, amire szintén vágytam, és teljes áron nem vásárolnám meg, az a Maybelline color tatto 05 Eternal Gold árnyalata, ami csodás csillogású, óarany színű szemhéjfesték, tele gyönyörű csillám porral, álom ez a szemhéjfesték!! :) Egyszerűen imádom! És kuponnal 1099ft-ba került, szerintem így nagyszerű ára is van, és tartós is. Az Áprilisi glamour-napokon már hozzá jutottam, egy Color tatto 65 Pink Gold árnyalathoz és 50 Eternal Silver árnyalathoz, amit a mai napig is szívesen használok, és nem bántam meg hogy megvettem.



Nem csodálatos ez a szín?


Következő listás darab Loreal szemöldök ceruza, régebb óta kinéztem magamnak, de a teljes ára tartott vissza mindig, Eredeti ára 2500ft egy ceruza nem ér ennyit, akár milyen tartós és szuper jó szerintem. Féláron 1249ft-ért már barátibb az ára, nem azt mondom, hogy olcsó kategória, de ár-érték arányban jobb. 302 Light Brunette árnyalatot választottam magamnak, megfogott ez a visszafogott szép barna szín. Remélem beválik. :)




Ezt követően egy Rexona izzadás gátló sprayt választottam, cool pink illattal, mert ez tetszett, eredeti ára 579ft lett volna, ebből nem sok jött le, de így csak kuponnal, 434ft-ba került.


Listerine szájvíz, mert fontos a fogak védelme számomra, és az egészséges száj, :) 1499ft az eredeti ára, és lejött belőle 25% kedvezmény, így 1124ft-ba került.

Ez az, büszke vagyok magamra! Mert egy körömlakkot sem vásároltam, mert felesleges lenne a 207db körömlakk :) Ugye?

Így a Dm-ben 4605ft költöttem összesen, az első Glamour nap alkalmával. Ami teljes áron 8175ftba került volna, ha nincsenek Glamour napok, Szerintem elég sokat spóroltam, úgy gondolom.

Aznap érkezett ez a két termék, a Bornpretty store oldalról. Láthattok a képen két olyan terméket, amit Bornprettystore.com oldalról rendeltem, egy koponyás gyűrű, és koponyás nyomda lemez, amik így első ránézésre nagyon tetszenek és szépek.


Ha tetszik a lemez, vagy a gyűrű itt megvásárolható:

Hamarosan lesz a lemezzel is manikűr, halloweenre tervezek vele egyet, remélem összejön :)

Van kupon kódom is, ha gondoljátok! :)

Szép vasárnapot! Puszi Judy


1 megjegyzés: