Translate

2015. október 7., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Blogbarátságok



Mai témánk a VKP alkalmával a blog barátságok. Igazából erről a témáról nem sok mindent tudok írni, és nem is szándékozom, csak a lényeget. :)
A barátság nagyon fontos dolog számomra a blogon kívüli életemben is, így barátnak csak azt az embert mondom, akiben 90%ban meglehet bízni, elmondhatom neki minden bajomat, nem röhög ki ha hülyeséget mondok, és sorolhatnám még,de a legfontosabb NÁLAM a Bizalom, és hogy  az a barátság kölcsönös-e, hogy nem egy oldalú, hogy csak az én oldalamról történik a megkeresés, én írok csak rá, én mondom el a problémáimat, ő ül és hallgat egy helyben, na az ilyen barátságok számomra nem működnek és nem is maradnak meg.



forrás:h33




A blogra terelve a szót igaz, ez a blogger világba is, azzal tartom a kapcsolatot aki nyilván vissza válaszol és nyit felém, és nyitok én is, vagy ha én nyitok, válaszol nekem. Nagyon sok embert ismertem meg az elmúlt 3 év folyamán, (igen ez a blogom 1 éves, de előtte volt 2 másik blogom), főleg miskolci leányzókat, akiket nem sorolnám fel, és sokkal személyesen is tartom a  kapcsolatot, vagy rendeltünk már közösen egy weboldalról, szóval abszolút megbízható a csapat. Így úgy gondolom, velük olyan barátság kötődött, ami a bloghoz is szól és személyes dolgokra is irányul, vagy szakmai dolgokban is lehet tőlük tanácsot kérni, létrehoztak egy facebookos csoportot is, ahol tudunk egymásnak írni.
Van egy másik leányzó aki sajnos messze van tőle de vele is nagyon jó személyes kapcsolat alakult ki, sokszor megajándékozzuk egymást pár apró dolgokkal, az ünnepek kapcsán, ami nagyon jól esik az embernek, ebbe a szörnyű rohanó világba, meg ajándékozni amúgy is, jó, én például szeretek!! :)

Összegezve, én igen is fontosnak tartom a blog barátságokat, akár ismerjük egymást akár nem, mert ha megbízhatóak az emberek és a kölcsönös szimpátia kialakult, akkor olyan nagy baj nem lehet. De javítsatok ki ha nem így van.


Nézzétek meg a többiek bejegyzését is!!!

6 megjegyzés:

  1. Amúgy egyetértek veled mindenben. Annyira jó lenne találkozni személyesen is, és végre beszélgetni egy jót. Lenne mit ;)
    De addig is ott a Facebook ^_^
    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó lenne, de még egyenlőre a Facebook marad azért remélem hamarosan kerül rá sor!!puszillak! *-*

      Törlés
  2. Hasonlóan gondolkodunk ebben a témában! Jó volt olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, én köszönöm, hogy olvastál Szilvi! :)

      Törlés