Translate

2015. november 18., szerda

VKP!: Hobbi





Mai napai témánk a hobbi, én úgy gondoltam, a hobbijaim közé tartozik a blog is, mert nem azért csinálom, mert pénzt akarok belőle keresni és hogy ebből éljek, hanem egy szórakozás számomra  a blog, hogy írhatok nektek, hogy apró dolgokat megoszthatok veletek itt, és hogy írhatok a kedvenc dolgaimról, például a köröm lakkozásról.
Témának ma én a hobbijaim közé tartozik a lakkozás, imádom a sok lakkjaim közül kiválasztani, azt a lakkot amit pont majd felakarok tenni ide és megmutatni nektek. 
Ha nem is sokat kommenteltek,- félre ne értsetek nem gond- , de a számokból látom hogy azt olvastok engem, ami örömmel tölt el!!! :)

A körömlakkozás számomra nagy dolog, becsben vannak, külön kis "szentély" van nekik itthon, ha szomorú vagyok előkapom őket és megnézegetem a régen elfeledett lakkjaimat, emlékeket is feltudok hozzájuk idézni, mert sokat barátnőtől, rokonoktól, családomtól kaptam, így mindig emlékeztet egy személyre, vagy egy eseményre egy lakk. Ez olyan mint másnak, hogy például, gyűjti a hógömböket mert milyen szép, (és tényleg szépek a hógömbök).
Szóval ebben élem napjaimat és ezt próbálom veletek megosztani is.

Egy kedvenc körömlakkomról tennék be ide nektek képet, amiről, több és bővebb információt olvashattok, holnap! :)





Kicsit más téma, de talán a hobbi témához tartozik, hogy október elején elkezdtem a biocom-mal foglalkozni, ahol vitaminokat étrend kiegészítőket lehet vásárolni, és eddig amiket kipróbáltam teljesen elégedett vagyok, ha valakit esetleg érdekelnek a termékek, Biocomag.ch megnézheti.

Ajánlom mindenkinek, akinek van valami betegsége, például ekcéma, cukorbetegség, vagy csak egy kis súlyfeleslege, mert itt mindent megtalál.
Ha bővebben érdekelne, akkor az email címemre, ha írsz, válaszolok szívesen a feltett kérdésekre: torteij88@gmail.com


csodálatos napot estét kívánok nektek!
csók puszi Judy

NÉZZÉTEK MEG A TÖBBIEK HOBBIAIT is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése