Translate

2015. december 30., szerda

VKP! : Ilyen volt a 2015 évem alias visszaemlékezések




Mai napra egy  visszaemlékezések bejegyzést hoztam nektek, remélem örömötöket lelitek benne. Igaz mostanság elég kevés poszt volt november decemberbe ami miatt elnézést is kérek , tőletek az olvasóktól, de sajnos nem volt időm írni.





Január:

Első 2015 bejegyzésem egy szép téli manikűr volt. Ezt követte az első nyomdazasom tortenetepiros glitter lakk is látható volt, pinterest-1 képgyűjtést kezdtem el, (aztán nem sokáig tartott a lelkesedés.)










Manikűrvadász szülinapi  kiadásában pöttyös manikűr készült.


Elkezdtem egy kihívást: leopárd manikűr31 naposkihívás manikűrjei 



Tél színei folytatódtak: babakékezüst,fekete világos-lila,sötétkék


Másik pinterest 2 képgyűjtemény következett, Maniacsal is alkottunk és a Mesy manikűrjeiből inspirálódtamfilm inspirálta manikűrt alkottam, Volt vkp-kedvenc mesekönyvem bejegyzés. 
Haul bejegyzést is mutattam nektek, BLOGGEREK HÁZI feladata is volt szombaton, Pinterest 3 képgyűjtemény is megérkezett. elkezdődött nyomdás kihívás is., ami átnyúlt FEBRUÁRBA is :) 
Mani-acs legoland is látható volt,pinteres4 képgyűjtemény ismét. VKP BEJEGYZÉS kedvenc TV MŰSORRÓL


FEBRUÁR:

Elfogytak bejegyzés kezdődött februárban, Mani-acs ÁLLATMINTA manikűrt alkottam,
VKP poszt is volt 3 kívánsággal. Csajos filmek HÁZINYUSZIT alkottam. BAJOS CSAJOKMamma Mia


VALENTIN napi bejegyzés.



Valentin-napi szerzemények 

Mani acs Csíkos manikűrt alkottam,

MÁRCIUS

Vkp összefoglaló is írtam az előtte lévő VKP POSZTOKRÓL.
februári összefogaló is megérkezett. Pinterest5 bejegyzés is felkerült,BloggerekHázi FELADATA is volt, VKP KEDVENC ÉDESSÉG is született.
MANI ACS Minimalista körmöket alkottunk a lányokkal.Blogger dijakInstagram tagLakk teszt is volt. MANI ACSVKP az elsőEver-glaze lakkok tesztje.
7 fő bűn GReen manikűr.


Gift-swap húsvéti ajándékok, Rami szervezésével, Nerától kapott ajándékokkal.

MANI ACS PASZTELL tavaszi manikűrt alkottunk a lányokkal, LAKK TESZT,  és megint ESSENCE LAKK  teszt érkezett, AVON Lakk teszt50 ELSŐ RANDI film ihlette manikűr,
Glamour napElfogyott marciusban és összefoglaló az adott hónapról bejegyzés volt még.


7főbűn manikűr alkottam, china-glaze lakk teszt, Loreal-metal lakk teszt is volt, Maniacs Pasi választ manikűrt, VKP fóbiák bejegyzést is írtam, BLogtalálkozó is volt, a csajokkal, Maniacs.

Tavasz színei kihívás: türkizmentaOrgonaMálna/eperBarack/korallmandarin/vanília




DISNEYLAND témában alkottunk,Heti manikűrök is kerültek fel a blogra. Nyomdás kihívás 2. felvonás, VKP AHOGYAN ÉN KÉSZÍTEM bejegyzés, tavasz színei kihívás barack korall manikűr színvilágát ihlettem meg.  Volt Instagram PHOTO CHALLENGE is.  HARAG, IRIGYSÉG, BÜSZKESÉG manikűr, Manikűrvadász-16.forduló


geometricSummer / Girly / Animals / laces




Mandarin/vanília színű manikűr, Animals azaz állatos manikűr, ManiACS Ékszer manikűr, JOY NAPOKRIMMEL LAKK teszt, Girly nyomdázott manikűr,VKP poszt  blogbejegyzés írás rejtelmeiről,tavasz színei manikűr az almazold/pisztacia. Tavaszi kihívás összefoglalóMini haul bemutatása. Yanke candle tarts waikiki-melon teszt vagy vélemény közzététele,B mint manikűr
Summer azaz nyári manikűr, Blobbicure manikűrt alkottam.Golden Rose matt lakk teszt.
Monokróm Maniacs manikűr által készített. 


Májusi összefoglalóval kezdődött a hónap. Geometriai mintákat alkottam, VKP poszt tavalyhoz képest,Home decor poszt, Elfogyott megírása, Favorite manikűr alkotása. Kívánság listaKomfortzónán kívül manikűr, Színes outfit, 17. forduló manikűrvadász. 

Nyár színei kihívás: MagentaKiviKiralykékgrapefruitibolya


Summer N.C.2015 kihívás: is elkezdődött a Beach-themed

VKP poszt is volt,Mit-gondolsz-blogvilágról?holographic lakk teszt,Avon lakk tesztGift-swap-2, Kivi manikűr is volt, kedvenc színű manikűr, Balea teszt, Fantasy manikűr, KirályKék manikűr,Júniusi kedvencek termékeim lakkjaimról írtam.


VKP ÁLOMMUNKA
Mermaid manikűrt ismét csak :)

Körmös kihívás összefoglalóval kezdődött az Augusztus. Összefoglalo, MANI ACS megint a lányokkal ezúttal Geometriai mintákat alkottunk. Július kedvencek poszt is volt,BP lemez teszt is volt,Pop ART  manikűr, NÉVNAPI ajándék poszt, Pineapple manikűr, 
MANI ACCSAL ismét alkottunk ezúttal városok témában, Sailor manikűr, VKP időutazás, MUSIC manikűr, models-own-diamond lakk teszt, Marine-life-of-nailsPaws, ManiaACS Bikini



augusztusi kedvencek is volt a blogon. Újraalkotott mani Azrail Bloggertől <3


SHE lakk teszt, Opi lakk teszt ismét ITTVKP gyűjtemények témáról írtunk. BP lemezekOUTFIT a blogon, Elfogytak augusztusban, MANI ACS Szülinap.

VKP poszt stressz témában írtunk a lányokkal. Manikűrvadász 20. fordulója elérkezett.


Viszlát Szeptember!




Elérkezett az Október is, BLOGSzülinapja is volt, 1 éves volt. Blogbarátságról írtam a VKPban. 
Régi blogomról manikűrök, régi 2.Glamour napokMoyra shop rendelésOktóberi tervek ami közül a wellnes rész nem valósult meg a többi igen :)
ŐSZ SZÍNEI MANIKŰR, Moyra lemezről is írtam, MOYRA LAKK TESZT, TÖK MANIKŰR, VKP ÁLOMLAKÁSRosettiBizsu karperecekről írtam. Őszi sminkRossettibizsu fulbevaloLAKK TESZT is volt, SÁL manikűrAVON tusfürdő teszt, Szörnyek manikűr


Halloween manikűr, 
21. forduló manikűrvadász 



Hűvös este manikűr


VKP megint társszerkesztő a téma, elég érdekeseket írtunk :)
Elfogytak bejegyzés, Forrócsoki  manikűr 
VKP a HOBBI témáról írtunk.
GLAM POLISH LAKK tesztről írtam. 
Rosettibizsu ajándekok annyira szeretem ezt a láncot.
Szülinapom  bejegyzést is írtam.


Mézeskalács recept a blogon, első sütésem, a saját sütőmben.
Oriflame hajolajról írtam, VKP KarácsonyBlogkarácsony2015.
22. forduló Karácsonyi forduló Manikűrvadász




Ilyen volt a 2015 évem, remélem az elkövetkező év még esemény dúsabb lesz!!
Köszönöm hogy velem vagytok és OLVASTOK!!

VÉGÉRE EGY KIS STATISZTIKA:
legolvasottabb bejegyzésem a 373 néztétek meg Gift Swap
ÖSSZES oldalmegjelenítés: 42 006 

KÖSZÖNÖM SZÉPEN NEKTEK!!!

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése