Translate

2016. június 22., szerda

Aveo tusolóhab





Láttam az Avon katalógusba tusolóhabot a Planet Spa termékeknél és akkor figyeltem fel, arra hogy tusolóhab, ( és hogy mi is lehet ez igazából, felkeltette az érdeklődésem) de mivel az Avonosat soknak találtam 999ft-ért így a Müller márka mellett döntöttem, első kipróbálásként, ami 549 ft volt.

Nagyon kíváncsi voltam erre az új termékre el sem tudtam képzeni a habon kívül ebben "mi a jó?", de mikor kipróbáltam már rájöttem, az érzés, a mámor amilyen illata van és ahogy kényeztet a hab, jó sok hab képződik és jól hidratálja a bőrt nekem bejön nagyon. Az illatáról már nem is beszélek, mert az meg isteni.


Könnyű hab képződik, előtte a terméket azaz a flakont érdemes összerázni és a kezünkbe egy "jó adag mennyiségű hab" lesz látható.


Kinyomó részénél teljesen jól működik könnyen nyomható ki a hab belőle, még vizes kézzel is.


Teljesen olyan mintha borotvazselével tusolnál. Bőrödet puhává teszi és nem szárítja a bőrt akinek normál bőre van, de akinek esetleg szárazabb a bőre egy kis zuhanyzás közbeni testápolóval meg is oldhatja a problémát.



Bőven és tökéletesen megéri az árát 549ft, mindenkinek ajánlom a kipróbálását.

Elérhetősége: Müller drogériák

Ti használtatok már előtte tusolóhabot? Én szerintem fogok venni más márkától is, pl Niveat mert kíváncsi vagyok, abban milyen, ha ebben a márkában is jól szuperál.

Nálam ez a termék ***** lett.


Nálatok?

puszi Szöszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése