Translate

2016. július 4., hétfő

Júniusi kedvenceim




Sziasztok!!
Ma a Júniusi kedvenceimmel  jövök.
A hónapban abszolút kedvenc volt az Avon tusfürdője, amiből már negyed része van meg csak, az 500ml változatból, itt avon joful tropics

Avon dúsító samponja ami nekem nagyon bevált, finom illatú, nem nehezíti el a hajamat és nem zsírosítja, ami nálam nagy szó. itt megvásárolható: hajdusito sampon vekonyszalu hajra

Hajápolók közül amit általában, minden hajmosásnál használom, Oriflame HairX balzsam festett hajra való, nagyon jó az illata, és puhává selymessé varázsolja a hajvégeket én csak a hajvégeimre teszek belőle, mert a hajtöveimet nagyon zsírossá teszi. és hagyom hatni zuhanyzás alatt pár percig és lemosom. Ajánlom másnak is ezt a terméket bátran.

Másik bevált hajápoló balzsam vagy spray inkább, a Gliss Kure Ultimate Repair Express Balzsam
sérülékeny töredezett hajra való, én vizes hajra szoktam fújni, bele masszírozom a hajba és utána könnyebb kifésülni a hajamat + az illata is nagyon. Úgy tűnik bevált és krémmánián sem írnak rosszat róla, Schwarzkopf gliss kur ultimate repair-hajspray

Ez a hónap úgy tűnik a hajápolóké volt a szerep, :)  4. bevált hajvégápoló az Avon smooth silk hajvégápoló,  selymes és fényes hatást ad a hajnak, és mintha nem lenne annyira száraz a vége mióta ezt használom, itt megtudjátok rendelni.

Arcápolási kedvenc termékem lett szintén az Avontól az Anew család tagjai közül ez az éjszakai gélkrém, nagyon jól hidratálta száraz pirosodásra hajlamos arcbőrömet, és a nyakamat, a nyári nagy melegben pedig jó volt ez a hűsítő gélkrém szerű a bőrömnek, én csak ajánlani tudom, most akciós, itt megnézhetitek

Pattanásra és herpeszre használtam, az Oriflame Pure nature stiftjét , ami két oldalú, egyik vége zöld másik pedig korrektoros. A zöld része tonizálja bőrt, a bézs színe pedig elfedi a hibákat, nekem bevált és szeretem.


Sminkek közül, a essence  hosszantartó korrektort, essence hosszantarto és  Essence szemöldök szettet használtam a leggyakrabban, néha használtam szemhéjpúdert is a Maybelline color tatto 35 On and on Bronze árnyalatát, és az arcomra pirosító gyanánt és szájra az Avon bronzosító stiftjét a glowing nude árnyalatot amit itt találtok meg, avon ha megszeretnétek vásárolni.


Volt egy kedvenc parfüm aminek a régi változata örök kedvenc marad, de most belopta magát a szívembe ez a változata is a Avon LITTLE LACE DRESS parfüm, nagyon finom, viszonylag tartós, és virágos illatkategóriába sorolnám. Itt megtudjátok vásárolni online, vagy nálam 15% kedvezménnyel.

Nekem ennyi volt a kedvencem júniusban, nektek mik voltak azok?

PUSZI SZÖSZI!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése