Translate

2016. október 5., szerda

VKP! : Szöszi vagyok, sminkfüggő







Sziasztok! A mai témánk, hogy te milyen függőségben szenvedsz, mit szeretsz, mit gyűjtesz.
Hanna lett a hónap VKP bloggere így ő választhatta ki a témát, szerintem érdekes témát választott és szívesen írok erről, az Olvasóimnak! Gratulálunk Hannának!

Kezdjünk is bele, igazából amikor a blogom indult, azaz 2014.09.07-én azaz 2 éve, a blog fő  témája a körömlakk volt, de ma már nem, inkább személyes bejegyzések, VKP posztok, sminkes dolgok, beauty dolgok, tesztek és havi kedvencekről készítek videót nektek. Furcsa de egy kicsit a posztnak a körömlakkokról is kellene szólnia, de őszintén mondva, sok körömlakkot már elajándékoztam másnak, és már nem is vonzanak annyira mint régebben. Igaz nem mondom ha egy új körömlakk kollekció jelenik meg nem nézem meg, de már nem vágyom rá úgy mint régebben, szívesebben megnézek egy beautys posztot smink paltettáról swatchról, megéri-e majd beszerezni vagy sem, és ez a függőség vagy szenvedély már nem arról szól, mint régebben, úristen meglátok egy körömlakkot és tetszett és azonnal a kosaramban landolt, hanem a meggondolt és értelmes vásárlásokról szól, amit kitudok használni és szívesen használom a hétköznapokban is. 

Szeretem az ajakbalzsamokat is többféle márka és ízesítésűek vannak.

Van több smink palettám is, igaz nem olyan, mint a youtube bloggereknek, de vannak palettáim amik tetszettek, akciósak voltak és kihasználom őket.

Szempillaspirálok, szemceruza, és minden ami szem szájnak ingere, így úgy gondoltam teszek be nektek róla egy képet, vagy pár képet és csodáljátok meg, az én "kicsiny" gyűjteményem.






Remélem tetszett nektek ez a poszt és a képek is átadták a hangulatot hogy mostanság miket gyűjtök, és szeretek, úgymond "függő" vagyok tőlük.

Nézzétek meg a többiek posztjait is! 
puszi Szöszi

<!-- end InLinkz script --

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése