Translate

2016. november 27., vasárnap

VKP BLOGMAS2016: Karácsonyi Kívánságlista!











Drága jó Szilvikénk elindította ezt a Blogmas kezdeményezést és karácsonyig minden héten posztolni fogunk karácsonyi témával kapcsolatban, vasárnap és szerdán.
Annyira izgulok :)

A mai témánk, ahogy  címből is láthatjátok a Karácsonyi Kívánságlista lesz, azaz Christmas Wishlist :D :D

Bevallom őszintén az én karácsonyi listám, nem sokból áll, mert igazából mostanság arra jövök rá, hogy nem nagyon kell semmi, felesleges dolog meg nem szeretek kapni olyat amit nem használok, mert ott áll hónapokig a szekrényembe utána meg az lesz a sorsa, hogy barátnőnek vagy családtagomnak tovább adom akinek szüksége van rá.


Yanke Candlee tartsokat nagyon szeretem, főleg mostanság, ahogy megvettem az elektromos viaszmelegítőt, így bátran használom, mert tudom nem ég le semmim és nem csurog ki a tartóból, a drága jó tarts-om sem. Érdemes lányok nektek is beszerezni, mert nagyon jó, és nem kell teamécsest sem venni. Egyébként 2400 ft körül volt ez az Air Wick-es a Joy napokon vettem meg, de láttam az Auchanba akciózva ugyanennyiért, - akkor kicsit eldurrant az agyam- de tényleg szuper jó termék, és én ebben melegítem föl a jó tartsaimat a Yanke candlee-től.



Kívánságlistámon szerepel, pár jó tarts, remélem sikerül beszereznem, felsorolnám :)

1. All IS Bright Tarts  540ft --  miniviasz
2.  Candy Cane lane  540 ft candy canelane
3. Christmas Cookie tarts 540 ft christmas cookie
4. Christmas Eve  540 ft christmaseve
5. Christmas garland 540 ft christmas garland
6. Cranberry Ice  540 ft cranberry ice







Éss... egy csodálatos ledes, extra hangfallal usb iletve bluetooth csatlakozóval amivel a kanapén ülve extra hangosítással élvezhetném kedvenc zenémeimet.... :) 

Ez az ágy lenne :)


kép forrása és ahol megvehető: http://abutoroutlet.hu/laredo-extra-kanape-852


Nektek mi a karácsonyi kívánság listátok? :)

Nézzétek meg a többiek bejegyzéseit is!! 

Szöszi


3 megjegyzés:

  1. Hú én nem mertem kipróbálni más wacokal az Air Wick melegítőt, de ha neked bevált akkor lehet megpróbálom én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Erika! én csak yankee candlee-val próbáltam ki, mással nem!! :)

      Törlés
  2. Awesome post! *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    VálaszTörlés